Köszönöm Spet!
Én is azt vettem észre, hogy 130 körül nem nagyon akar füstölni. 100-120 között, 6.-ban annál inkább előjön, egy idő után.
Tegnapelőtt Rózsahegy és Poprád között az autópályán sikerült megfigyelnem egy s mást: 120 km/h 6.-ban tempomattal, ~1750-s fordulaton. Az emelkedőkön dőlt rendesen, a síkon szó-szó, enyhe lejtőnél kevésbé, lefelé meredeken meg gurulunk ugyebár, mert nem ingyen van a gázolaj...
. Ezen azért csodálkoztam, mert előző nap kapott az autó ~700 km pályát 130-cal. Azt gondoltam, hogy mikor, ha nem aznap már tényleg kiégett a mocsok a szűrőből. De ezek szerint az a tempó túl sok neki. Pedig eddig mindenki azt tanácsolta, hogy meg kell hajtani az autót...
A szakszervizben való koromtalanítástól el kell tekintenem, mert már nem bízok senkiben, mióta az ex t25-ömből egy ilyen helyen lopták ki a láncfeszítő patronomat. Így marad a füstölgés... Csak a füst kék színe idegesít, de a motorolajból egy csepp sem hiányzik.
Gondolom, normális esetben szürkének kellene lennie.