"Sziasztok!
Leömlő vásárlása elött érdeklődtem a Proexnél és a Dinamitnál. Mindketten úgy 70-80.000 forintos árat adtak sima csőre, nem rozsdamentesre. Méréseket nem csináltak volna, csak levágják, meghajlítják és hegesztik. Kérdésemre a válasz csak annyi volt, hogy " egynyolcashoz kb. ennyi kell"
Szóval köszönöm! Akkor e-bay és szállítással együtt 50-51 ezer volt a korr leömlő az OBX-Racing-től.
A méret teljesen megegyezett, csk ki kellett cserélni.
Bár mikor kuplungcserén voltam a Ricsiéknél, akkor azt mondta, hogy szerinte egy 2-3 cm-rel rövidebb.
Én a szerelésnél nem vettem észre, de ő jóval többszőr látott ilyet.
A gyári leömlő is csőből van, nem öntvény. Viszont a kidolgozás, a csőátmérő, a hegesztések összeérése sikkal letisztultabb mint a gyári. Hegesztő a szakmám, így láttam a különbséget.
A változás elsőre éreztem, a kocsi 6-ban 55-ös tempóval 1500-1600-os fordulaton is szépen elmegy.
Bár ritkán van, hogy így használom, ez nem diesel.
Magasabb tartományban is szépen húz, bár erre mondta a Ricsi, hogy itt fog veszíteni egy kicsit, és ez egy sportkocsi!
Sajnos ilyen méréseket én nem csináltam, így minden érzésre hagyatkoztam.
Én nem bántam meg a vásárlást, de ehhez a kis többlet nyomatékhoz is napokon belűl hozzá lehet szokni.
Szóval a következő terv: TS motor és rá egy kompresszor!
""