Értem, eddig is értettem. Nyilván ha lenne lehetősegem kompit rátenni én is elgondolkodnék, inkább, mint a turbo. Csak az én helyzetem más, mert nekem az alapjában egy 1.4-essel kellett valamit kezdenem kizárva az eladást.
És az 1.4-esnél még szó sem volt turbósításról ha visszaemlékszel.
Én maradtam a szívónál és maradok is, és nyerek 30-40 LE-t vagy többet ugyanazzal az autóval, ami azért nem rossz. Megbízhatóságban szerintem jobb egy szívó , de ez az én véleményem.
Azt meg Te is tudod, hogyha valaki turbósít és kis nyomáson megy pl. olyan 0.25 bar, akkor nemkell neki sok idő és nyomást fog emelni. Először 0.5 bar-ra és utána majd többre. Ugyis ki fogja próbálni a nagyobb nyomást bárki is az. Ezt biztosan állítom, hogy bárki aki megépíti nem fog megállni 0.2 bar-nál.
De mindenki számolja ki , mivel jár ez és mennyit ér meg neki, majd pénteken részletesen kitárgyaljuk illetve kitárgyalhatjátok .
Te is kompresszort tettél be de nem sok idő telt el utána és már azon gondolkodtál, hogy lehet még többet kihozni belőle, kisebb pulley, emanage rányúlás az ECU-ra, stroker stb., tudod a lehetőségeket. Esetleg eladod a kompit és turbo, bármi lehet még nálad is, ahogyan ismerlek nem hagy nyugodni a dolog.
A szombati mérésnél meg szerintem 1.1-el meg lehet szorozni a kijött eredményeket.