Toyota Club Hungary [ Forum ]
Toyota Klub Magyarország Egyesület => Márkakereskedők => A témát indította: robi (Robi) - 2004.03.04 11:18:14
-
Akkor ajánlanám őket, meg vagyok elégedve velük, nagyon korrektek, lehet velük egyezkedni.
Ha érdekel vkit, mondom kit érdemes keresni
-
Akkor ajánlanám őket, meg vagyok elégedve velük, nagyon korrektek, lehet velük egyezkedni.
Ha érdekel vkit, mondom kit érdemes keresni
Szerintem engem érdekel, ugyanis elromlott a fűtéskapcsolom és nem akarok 52 ezer ft fizetni. Lehet, hogy nem is kell cserélni csak valami kisebb próbléma van. Azt szeretném még kérdezni, hogy melyika megbízhatobb szerinted a Mayer vagy a Te favoritod.
-
Akkor ajánlanám őket, meg vagyok elégedve velük, nagyon korrektek, lehet velük egyezkedni.
Ha érdekel vkit, mondom kit érdemes keresni
Szerintem engem érdekel, ugyanis elromlott a fűtéskapcsolom és nem akarok 52 ezer ft fizetni. Lehet, hogy nem is kell cserélni csak valami kisebb próbléma van. Azt szeretném még kérdezni, hogy melyika megbízhatobb szerinted a Mayer vagy a Te favoritod.
Bocsi, én nyitottam a témát, csak elfelejtettem belépni :-)
Szóval nem ígérek semmit, de adok egy telszámot, és kérdezd meg, mit tudnak ajánlani. MIvel nem ismerem pontosan a problémádat, egyszerűbb ha te kérdezed meg.
Akit hívni kell: Ujvári Zsolt (kereskedelmi igazgató), 06 24 455-444
És mond azt, hogy én (Gátszegi István) ajánlottam őket, hogy hátha tudnak segíteni a problémádon, vagy adni egy ajánlatot (mondom nem biztos, hogy olcsóbbak, de egy telefont megér).
Én mondtam, hogy nagyon elégedett vagyok velük, február elején vettem át a TSport Yarisomat. tudni fogják.
Aztán kíváncsi vagyok mit mondanak ám :-)
-
Köszönöm szépen. De szerintem személyesen fogok odaállítani ugyanis nincs valami messze tőlem és különben meg szeretem megbeszélni a dolgokat ebben a formában.
Mégegyszer köszi.
-
Köszönöm szépen. De szerintem személyesen fogok odaállítani ugyanis nincs valami messze tőlem és különben meg szeretem megbeszélni a dolgokat ebben a formában.
Mégegyszer köszi.
Nagyon szívesen.
Mikor mész oda? Majd szólj, hogy mit mondtak, én is kíváncsi vagyok.
-
Szerintem a jövöhéten fogok odalátogatni.
Kiváncsi vagyok mit fognak mondani, de természetesen tájékosztatva leszel. :)
-
Szerintem a jövöhéten fogok odalátogatni.
Kiváncsi vagyok mit fognak mondani, de természetesen tájékosztatva leszel. :)
Én is kíváncsi avgyok:-)
De semmi sértődés, ha esetleg nem érdekli őket. :-)
-
Én is ott vettem az autómat, de eddig még senki fel nem hívott volna, hogy mi újság, hogy vagyok, pedig állítólag ez szokás a márkakereskedőknél. Úgy látszik nagyon el vannak foglalva, annyi a vevő.
-
Én is ott vettem az autómat, de eddig még senki fel nem hívott volna, hogy mi újság, hogy vagyok, pedig állítólag ez szokás a márkakereskedőknél. Úgy látszik nagyon el vannak foglalva, annyi a vevő.
Érdekes, mert nekem pont ezért jutottak eszembe.
Február 2-án vettem át az autót, és most kedden telefonáltak a Reálszisztémától, hogy meg voltam-e elégedve a kiszolgálással, hozzáállással, stb. Mindent tudtak, kérdezték is, hogy a kocsival meg vagyok-e elégedve, van-e vmi észrevétel.
Lehet, hogy találomra hívogatnak
Amúfgy te mennyire vagy megelégedve a Corolláddal? Apámék pont ilyet vennének. 1,4 Terra lenne.
-
TMH szerint 'előírás' hogy minden vevőt vissza kell hívniuk. Persze minden kereskedésnek így kéne működnie.
-
Hát én nem tudom, úgy látszik túl sokat alkudtam, és nem szívesen emlékszik rám vissza a kereskedő... (na jó nem is, csak a fél klímát engedték el, meg kaptam egy szett Toyota gumiszőnyeget).
Én egyébként egyszer felhívtam őket, amikor ugye a Casco-m felől érdeklődtem.
Mondjuk 15.000-nél úgyis találkozom velük, aztán tényleg kiderül, hogy jó arcok vagy sem.
-
Amúfgy te mennyire vagy megelégedve a Corolláddal? Apámék pont ilyet vennének. 1,4 Terra lenne.
Panaszom nincs, az összes dolog ami bánt, hogy kicsit még zajos a motor és sokat eszik 130 fölött, de remélem kinövi majd ezt. :roll:
-
Amúfgy te mennyire vagy megelégedve a Corolláddal? Apámék pont ilyet vennének. 1,4 Terra lenne.
Panaszom nincs, az összes dolog ami bánt, hogy kicsit még zajos a motor és sokat eszik 130 fölött, de remélem kinövi majd ezt. :roll:
Köszi
Bár rá akarom beszélni őket a HB kivitelre 5 ajtósban. Az jobban tetszik. MOndjuk a 3 ajtós mégjobban, de sajnos sokszor kell szállítani vele nagyapámat, aki nem tudna beszállni hátra
-
[
Bár rá akarom beszélni őket a HB kivitelre 5 ajtósban. Az jobban tetszik. MOndjuk a 3 ajtós mégjobban, de sajnos sokszor kell szállítani vele nagyapámat, aki nem tudna beszállni hátra
Nekem is a HB tetszik jobban, de nekünk meg a babakocsi nem férne be a pincurka kis csomagtartójába :oops:
-
Nekem is a HB tetszik jobban, de nekünk meg a babakocsi nem férne be a pincurka kis csomagtartójába :oops:[/quote]
Mennyivel kisebb a csomija? Nem könnyebb pakolni a HB-ét? Mivel az ablak is nyílik?
Bár nem hasonlítottam még össze. A méreteket sem tudom. 31-ig van az akció, ráérnek eldönteni 30-án :-)
-
Mennyivel kisebb a csomija? Nem könnyebb pakolni a HB-ét? Mivel az ablak is nyílik?
Bár nem hasonlítottam még össze. A méreteket sem tudom. 31-ig van az akció, ráérnek eldönteni 30-án :-)
437 Liter vs 289 Liter (Sedan vs HB). Az egy dolog hogy könnyebben nem tudom bepakolni azt a fránya babakocsit...
:lol:
-
A babakocsi, és más pakolások okán vettem kombit, :D igazából a ferdehátúak tetszenek, az a liftback forma, de az az új szériában -számomra érthetetlen okból kihagyták. :cry:
Ma láttam sedant nagyon csini szárnnyal a csomitartón, nagyon jól nézett ki :!:
-
A számos végigjárt szalon közül itt fordult elő egyedül, hogy oda sem jöttek hozzám megkérdezni, hogy mit is akarok. Pedig szinte az összes kiállított autóba beültem, hosszasan böngésztem a kirakott katalógusokat. A pultnál ülő értékesítő hölgy unottan végigmért (öltönyben voltam!), erre elhagytam a szalont.
Értékelés: 1
-
Utángyártott ablakemelő beragadással mentem oda,mivel 1 éven belül voltam és garós acucc.
Átnézték:a bowdent kell kicserélni,de szóltak,hogy a motorja is haldoklik,mármint az ablakemelőnek.
Mire eljöttem(kb.4-5 óra múlva)már lekötötték az ablakemelőt,mert meghalt a motorja.
Na erre varrjatok gombot.
-
Hi!
Egyszer elkövettem azt a baklövést, hogy náluk cseréltettem az olajat. A számlán találtam megmagyarázhatatlan tételeket, de nem igazán ez bosszantott fel, hanem az, hogy a kulcs leadása és visszaadása között mindössze 12 perc telt el. Alaposan sikerült kicsepegtetniük.-(((
-
Ha meleg a motor akkor úgy folyik mint a víz, elég neki 5-7 perc. Legalábbis ezt mondták.
-
Ma voltunk Whis kollégával Náluk a reptérről hazafelé, és teljesen pozitív hozzáállással találkoztunk a Klubunkat illetően.
Meg is tudtunk egyezni egy kölcsönösen előnyös "üzletben", mi felvesszük őket a támogatóink közé és a klubtagoknak 10% munkadíj, és 5% alkatrészár kedvezményt biztosítanak.
(Tényleg kéne már az a klubkártya...)
-
J
-
Reálszisztáma Auto Buda
Nem piszkálni akarlak, de ez a Halásztelek topicja, a Budának van külön, oda kéne beírni, ezt meg törölni...
-
Kolléganőm náluk vásárolt új autót. Nem ment messzire, a közelükben lakik és Yaris Max 1,3-ra adott árajánlat is megfelelt. Már megbánta, hogy Toyotát vett. -( A gondjai az átadásnál kezdődtek. Gumiszőnyeg legnagyobb meglepetésére nem volt benne, igaz külön nem rendelt bele. A gk. belül vastagon, poros kivül esőverte, cseppnyomos volt. Jó hosszú ideje állhatott a telepen. (Azzal inkább nem idegesítettem, hogy esetleg 1 át nem vett szállítási sérültet is kaphatott, ha nem mérte le a festékvastagságot.)
A koszt még megemésztette volna, az állandó futómű és kipufogó felőli nyikorgás azonban az idegeire megy. Nagyot csalódott a Toyotában, mert egy üzembehelyezésen (0 -ás szervíz?) átesett, zsír új autótól nem egy használt Zsiguli élményét várta.
Megpróbáltam pontosan visszadni azt az elkeseredettséget ami benne van.
No comment.
-
Kolléganőm náluk vásárolt új autót. Nem ment messzire, a közelükben lakik és Yaris Max 1,3-ra adott árajánlat is megfelelt. Már megbánta, hogy Toyotát vett. -( A gondjai az átadásnál kezdődtek. Gumiszőnyeg legnagyobb meglepetésére nem volt benne, igaz külön nem rendelt bele. A gk. belül vastagon, poros kivül esőverte, cseppnyomos volt. Jó hosszú ideje állhatott a telepen. (Azzal inkább nem idegesítettem, hogy esetleg 1 át nem vett szállítási sérültet is kaphatott, ha nem mérte le a festékvastagságot.)
A koszt még megemésztette volna, az állandó futómű és kipufogó felőli nyikorgás azonban az idegeire megy. Nagyot csalódott a Toyotában, mert egy üzembehelyezésen (0 -ás szervíz?) átesett, zsír új autótól nem egy használt Zsiguli élményét várta.
Megpróbáltam pontosan visszadni azt az elkeseredettséget ami benne van.
No comment.
Viszont azt is vegye figyelembe, hogy erről nem a Toyota tehet, hanem ki tudja, tényleg nem törték-e már meg előtte, és úgy adták el neki. Szal a kereskedés is benne lehet, de a márka ettől függetlenül jó. Simán előfordulhat ilyen akármelyik márkánál, még 1 Mercinél is.
-
Kolléganőm náluk vásárolt új autót. Nem ment messzire, a közelükben lakik és Yaris Max 1,3-ra adott árajánlat is megfelelt. Már megbánta, hogy Toyotát vett. -( A gondjai az átadásnál kezdődtek. Gumiszőnyeg legnagyobb meglepetésére nem volt benne, igaz külön nem rendelt bele. A gk. belül vastagon, poros kivül esőverte, cseppnyomos volt. Jó hosszú ideje állhatott a telepen. (Azzal inkább nem idegesítettem, hogy esetleg 1 át nem vett szállítási sérültet is kaphatott, ha nem mérte le a festékvastagságot.)
A koszt még megemésztette volna, az állandó futómű és kipufogó felőli nyikorgás azonban az idegeire megy. Nagyot csalódott a Toyotában, mert egy üzembehelyezésen (0 -ás szervíz?) átesett, zsír új autótól nem egy használt Zsiguli élményét várta.
Megpróbáltam pontosan visszadni azt az elkeseredettséget ami benne van.
No comment.
Na és mit mondott erre a szervíz? Nem mutatta meg nekik?
-
Kolléganőm náluk vásárolt új autót. Nem ment messzire, a közelükben lakik és Yaris Max 1,3-ra adott árajánlat is megfelelt. Már megbánta, hogy Toyotát vett. -( A gondjai az átadásnál kezdődtek. Gumiszőnyeg legnagyobb meglepetésére nem volt benne, igaz külön nem rendelt bele. A gk. belül vastagon, poros kivül esőverte, cseppnyomos volt. Jó hosszú ideje állhatott a telepen. (Azzal inkább nem idegesítettem, hogy esetleg 1 át nem vett szállítási sérültet is kaphatott, ha nem mérte le a festékvastagságot.)
A koszt még megemésztette volna, az állandó futómű és kipufogó felőli nyikorgás azonban az idegeire megy. Nagyot csalódott a Toyotában, mert egy üzembehelyezésen (0 -ás szervíz?) átesett, zsír új autótól nem egy használt Zsiguli élményét várta.
Megpróbáltam pontosan visszadni azt az elkeseredettséget ami benne van.
No comment.
Na és mit mondott erre a szervíz? Nem mutatta meg nekik?
A nyikorgással, zörejekkel a Superékhez irányítottam. Ők biztosan javítanak a kialakult képen.
Szállítási sérülés természetesen minden autóval előfordulhat. Kérdés hogyan kezeli a szállító, generálimportőr és a kereskedő. (Megpróbálják elhallgatni, közlik, korrekt plussz árengedmény... ) Persze ez a kocsi lehet csak régóta állt a telepen, de a kiglancolás ráfért volna.
A nyári talira elhívtam a kolleginát.
-
Hát az tuti, hogy nem vettem volna át a kocsit már az elején. Tudom könnyű ugatni innen, de azért ez még is disznóság. Az ember kifizet egy csomo pénz autóra és kap érte egy "szart".
-
A nyikorgással, zörejekkel a Superékhez irányítottam. Ők biztosan javítanak a kialakult képen.
Vagy nem. Nem ők adták át az autót, pénzt túl sokat nem tudnak keresni rajta, nagyon balhézni sem lehet velük, miért pont ők lennének a megoldás?
-
Vagy nem. Nem ők adták át az autót, pénzt túl sokat nem tudnak keresni rajta, nagyon balhézni sem lehet velük, miért pont ők lennének a megoldás?
Én még hiszek a mesékben: becsületből. Azért még talán van becsületes szervíz is kis hazánkban, bár erre is mint más szakmákra jellemzők az átverések, lehúzások.-(((
Egyébként engem már zavart el a b.örsi Reálszisztéma ezzel a dumával. A TMH-nál írásban panaszt lehetett volna tenni, de nem láttam értelmét. (A kereskedés ahol vettem a kocsim egyébként megszűnt.)
-
Vagy nem. Nem ők adták át az autót, pénzt túl sokat nem tudnak keresni rajta, nagyon balhézni sem lehet velük, miért pont ők lennének a megoldás?
Én még hiszek a mesékben: becsületből. Azért még talán van becsületes szervíz is kis hazánkban, bár erre is mint más szakmákra jellemzők az átverések, lehúzások.-(((
Egyébként engem már zavart el a b.örsi Reálszisztéma ezzel a dumával. A TMH-nál írásban panaszt lehetett volna tenni, de nem láttam értelmét. (A kereskedés ahol vettem a kocsim egyébként megszűnt.)
Pedig a TMH azért kellő nyomást tud gyakorolni a szervizekre. Rossz autót rosszul adtak el, mi más alap kell a reklamációra?
-
Vagy nem. Nem ők adták át az autót, pénzt túl sokat nem tudnak keresni rajta, nagyon balhézni sem lehet velük, miért pont ők lennének a megoldás?
Miért pont hozzájuk ne???? Bármelyik márkaszervizbe lehet vinni az autót garanciális javításra.
-
Sziasztok,
régen volt mozgás a topicban. Tudtok nekem segíteni abban, hogy milyenek mostanság a tapasztalatok?
Karosszéria munkákat kellene majd végezni a Corolla Wagon-omon.
Illetve olvastam egy tájékoztatóban, hogy ha kötök eurocare garancia hosszabbítást, akkor első sorban oda kell vinnem az autót, ahol kötöttem. Viszont nem ismerem őket, nem tudom, hogy hogyan dolgoznak, stb. stb.
Érdemes kötni gari hosszabbítást?
Köszi,
micimac
-
Szia,
Én most hozzájuk járok. voltam egy pár márkakereskedőnél, de ők nyerték meg a tetszésemet...maximálisan...minden tiszteletem az övék.
Üdv
-
Szia,
Én most hozzájuk járok. voltam egy pár márkakereskedőnél, de ők nyerték meg a tetszésemet...maximálisan...minden tiszteletem az övék.
Üdv
Hi,
köszönöm az info-t! bízom benne, hogy én sem csalódok.
üdv,
-
1 hete itt vettünk 1 használt Corolla Sedant. A Vörös Tamás használtautó értékesítő szolgált minket ki. Maximálisan korrekt, tisztességes kiszolgálásban volt részünk! Az első hely ahol minden előzetes tájékoztatás megfelelt a valóságnak! Csak ajánlani tudom mindenkinek. Kultúrált környezet, udvarias kiszolgálás. :clap:
-
1 hete itt vettünk 1 használt Corolla Sedant. A Vörös Tamás használtautó értékesítő szolgált minket ki. Maximálisan korrekt, tisztességes kiszolgálásban volt részünk! Az első hely ahol minden előzetes tájékoztatás megfelelt a valóságnak! Csak ajánlani tudom mindenkinek. Kultúrált környezet, udvarias kiszolgálás. :clap:
nemrég voltam Halászteleken, pozitív élményekkel távoztam. Bán János Casco ügyintézésben teljesen levett mindent a vállamról, és a szükséges karosszéria javítás is teljesen rendben volt.
azt mondom, hogy eddig tetszik :)
-
Sziasztok, a Bán úrról én is csak jókat tudok mondani. Bár a casco-s számlát amit amúgyis a biztosító fizetett ki, csak infarktus rizikójával lehet megtekinteni, az ügyintézés nagyon korrekt, és gyors volt.
-
Mielőtt megvettem a COV-t, náluk nézettem át. Aznapra - állapotfelmérés, kb. 3/4 óra - 5 szervizből az egyetlen volt, amelyik fogadni tudott. Nagyon kedvesek, rugalmasak voltak, végig ott voltam, és mutogatták, ami jó, és ami nem. Félórányi munkadíjért mindezt. :punk:
-
Azt mondja itt a rendszer figyelmeztetőleg, hogy mivel "több mint 120 napja nem érkezett hozzászólás", ezért fontoljam meg, hogy tényleg ide akarok-e írni.
Megfontoltam. Igen.
Rendszeresen ide járok lassan 12 éve, azóta a harmadik Toyotát nyúzom, eddig egyetlen árva panaszom sem lehet.
Azért ragadtam most billentyűt, mert idáig gyakorlatilag a kötelező szervizeken, és vizsgákon találkoztam az itteni csapattal, most azonban egy karosszéria javítást kellett eszközölni, mivel egy figyelmetlen úr megtalálta az autóm hátulját. Szerencsére elismerte a hibáját, és volt is érvényes kötelezője, ezért úgy gondoltam, megkockáztatom a márkaszervizes javítást, amiről ismerőseim nagyon le akartak beszélni, mondván, hogy inkább vegyek új autót. (Nem volt jelentős a sérülés, egy hónapig minden gond nélkül jártam vele.)
Nos, a néhány hozzászólással feljebb említett infarktus veszély egy pillanatra engem is kerülgetett a számla láttán, de azután láttam, hogy a nagy részét a biztosító fizeti, nekem csak az új alkatrész árának 20%-át, az avulási értéket kell kifizetnem (30 eFt, a teljes számla kevesebb, mint fél százalékát), majd amikor kérdeztem, hogy akkor mehetek-e a pénztárba, Horváth Gábor úr csendben közölte, hogy ettől eltekinthetek, a régi, visszajáró járműtulajdonosok kedvezményét élvezem.
Azt persze mondanom sem kell, hogy ugyebár az összeg azért olyan jelentős, mert szakszervizben minden tekintetben a gyári minőség a követelmény.
Ja, majd el felejtettem, a javítás idejére "Toyota Figyelmesség" nevű csereautóval közlekedtem, természetesen azt is grátisz. (Igaz, "apró" :D figyelmesség volt, egy fapados Aygo, de tette a dolgát.)
Egyszóval mindenkinek csak javasolni tudom a Reálszisztéma Halásztelek (alias Toyota M0) karosszéria műhelyét is.
:clap:
-
Azt mondja itt a rendszer figyelmeztetőleg, hogy mivel "több mint 120 napja nem érkezett hozzászólás", ezért fontoljam meg, hogy tényleg ide akarok-e írni.
Megfontoltam. Igen.
Rendszeresen ide járok lassan 12 éve, azóta a harmadik Toyotát nyúzom, eddig egyetlen árva panaszom sem lehet.
Azért ragadtam most billentyűt, mert idáig gyakorlatilag a kötelező szervizeken, és vizsgákon találkoztam az itteni csapattal, most azonban egy karosszéria javítást kellett eszközölni, mivel egy figyelmetlen úr megtalálta az autóm hátulját. Szerencsére elismerte a hibáját, és volt is érvényes kötelezője, ezért úgy gondoltam, megkockáztatom a márkaszervizes javítást, amiről ismerőseim nagyon le akartak beszélni, mondván, hogy inkább vegyek új autót. (Nem volt jelentős a sérülés, egy hónapig minden gond nélkül jártam vele.)
Nos, a néhány hozzászólással feljebb említett infarktus veszély egy pillanatra engem is kerülgetett a számla láttán, de azután láttam, hogy a nagy részét a biztosító fizeti, nekem csak az új alkatrész árának 20%-át, az avulási értéket kell kifizetnem (30 eFt, a teljes számla kevesebb, mint fél százalékát), majd amikor kérdeztem, hogy akkor mehetek-e a pénztárba, Horváth Gábor úr csendben közölte, hogy ettől eltekinthetek, a régi, visszajáró járműtulajdonosok kedvezményét élvezem.
Azt persze mondanom sem kell, hogy ugyebár az összeg azért olyan jelentős, mert szakszervizben minden tekintetben a gyári minőség a követelmény.
Ja, majd el felejtettem, a javítás idejére "Toyota Figyelmesség" nevű csereautóval közlekedtem, természetesen azt is grátisz. (Igaz, "apró" :D figyelmesség volt, egy fapados Aygo, de tette a dolgát.)
Egyszóval mindenkinek csak javasolni tudom a Reálszisztéma Halásztelek (alias Toyota M0) karosszéria műhelyét is.
:clap:
Sajnos nem mindegyik Toyota képviseletre lehet olyan pozitív értékelést adni, amit te most leírtál ide. Én is csatlakoznék a kritikán felüli + hozzászólásodhoz.
-
Üdv!
Jár még innen valaki ide hozzájuk? Halásztelki vagyok szóval a távolság miatt jöhet szóba, de nem tudom manapság is annyira megbízható a szerviz mint korábban?
Előre is köszi a választ!
-
Sajnos azóta mégegyszer voltam karosszéria javítás miatt, a véleményem nem romlott. A motorikus és elektromos tevékenységükről mióta Priusom van, szerencsére nem tudok nyilatkozni, de előzőleg egy Corollával többször megfordultam náluk, csak jót mondhatok.
-
Üdv srácok.
Én is itt vettem autót .
Volt már pár új autóm , de ilyen hozzáértést és részletes tájékoztatást amit itt kaptam , sehol nem volt . ::)
Az értékesítő neve. Felhalmi Péter