Nagyon rövid távok nincsenek, olyan tizenpár km.
A fűtés be van állítva 21.5-re és nem mutattam meg, hogyan kell a fokot fentebb venni csak a ventillátor fokozatát meg a kikapcsolást. Mondtam, hogy először ablakot kissé lehúzva induljon és ha már kicsit melegszik a motor, akkor mehet a fűtés. Sajnos vízhőfokmérő nincs, így nem kontrollálható. (Nálam nem jelenik meg a hőmérő ikon C jelzéssel, pedig könyv szerint van benne ilyen)
A hűtőtakarást majd jövő télen én is applikálnám, idén szerintem már nem érdemes.
Mi bő két éve óta már egy bizonyos MOL kútnál tankolunk, bevált. Majd időnként kipróbáljuk az EVONeo benzint, a múltkor volt kuponom és EvoNeo dízelt vettem, az Ave nagyon szerette Kupon nélkül viszont drága.
A múlt héten kétszer is kigyulladt a sárga színű "csúszós út" ikon, pedig nem is fékeztem erősen és az út sem volt csúszós
Hmmm, akkor nehez a tappancs, meg hagyni kell bejaratodni
Melyik C ikonra gondolsz? Ami az eco meter es a km ora kozotti kis kek lcd-nel van? Mert ha az nincs ott, akkor az para.
Mi is visszaszoktunk a bevalthoz, a multkori affer ota. Amugy lehet, hogy nem is draga a "dragabbik" uzemanyag, ha javit annyit a fogyasztason es tenyleg jobb a motornak, majd ha ez a tank benzin is lemegy, akkor szamot vetek, igyekszek ugyanugy hasznalni az autot, hogy valos legyen az adat
A csuszos ut ikon meg a VSC aktivalodasat mutatja, itt a belvarosban egy temposabb szakaszon ha van egy kis bukkano es sikerul pont ott fekezni (ami baromira nem tesz jot az uzemi feknek, probalom is elkerulni), akkor siman kepes bekapcsolni, hiszen kisebb lesz a suly 1-1 kereken es ugy erezheti, hogy megcsuszik, na meg persze a jol kifoltozott utakon, ahol ki van toltve egy csomo hezag katranyos-csuszos-szurkos sz@rral... Ilyenen sajnos mar egyszer majdnem eltaknyoltam motorral is. Szerintem emiatt ne aggodj, az auto teszi a dolgat es probal a leheto legjobban megvedeni (szerinte
)