A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
érinted a másik autót is ?
Majd megemlítem. De túl nagy jelentősége nincs. Úgyis vissza kell menni az ablakemelő modul miatt, meg ha a TMH válaszol a konnektoros előmelegítő ügyében. Meg a hátsó rendszámtáblát kell lerögzíteni, mert borzalmasan zörög.
Volt egy elég jó fogyi adatom, ~100 km-en 4.6, de az asszony ment vele vagy 15 km-t és feltornászta 5.0-ig Asszem örülni fogok, ha egyáltalán 5-össel fog kezdődni az átlag...
Sehogy. Ahol csiki-csukizni kell, oda a saját autóval nem parkolok, inkább gyalogolok 100m-ert. Nem szeretek közel állni máshoz, mert a végén még kárt tesz a kocsimban. Sajnos sokan még szellős parkolás esetén is bénáznak.-(
Nem az olaszoknál,vagy a franciáknál tanultam vezetni.-) Az érintés kizárt, csiki-csuki= többszöri előre-hátra mozgással kis helyre bepaszírozni. Ilyenkor általában az előttem mögöttem parkoló is csak igy tudna kiállni, ezért ezt a saját autómnál hanyagolom. Sajnos sokkal nagyobb távolság esetén is átfazonirozták már a kocsijainkat.
Meg tudják már oldani az ablakemelő modult, mert amikor én vettem az autót ezt se tudták megoldani. Meg még mást se. Akkor asszony még mindig B? Láttam reggel a piros hörcsöggel mentél dolgozni.
piros hörcsög
Mindig benne van a pakliban, hogy valaki meghúzza az autómat.
nem érint
ha egyáltalán valamikor is ránéz a műszerfalra
Az asszony meg vagy a gázt nyomja vagy a féket. De mindkettőt nagyon. Így az energia mód mutatója általában kiakad a Power tartomány tetején. Javasoltam, hogy az Eco tartomány alsó felében legyen, és a bejáratás alatt lehetőlen ne szaladjon a Power mezőbe, már ha egyáltalán valamikor is ránéz a műszerfalra
csiki-csuki= többszöri előre-hátra mozgással kis helyre bepaszírozni.
Meg sokszor a vonalra állok "véletlenül". Egy nő könnyen mondja, sorry így sikerült.
Na az ilyeneket szoktuk mi melegebb éghajlatra küldeni mindig...