Sziasztok! Egy '97-es liftback carina boldog tulaja vagyok 4 hónapja. 1 hete, kb 3-4 napos állást követően a csillaggarázsából elindultunk párommal, és induláskor, meg megálláskor rándult egyet az autó egy nyekkenéssel kísérve. Nagy tapasztalatommal (1. autóm) rájöttem, hogy az jobb első fék megszorult, és a rándulás akkor keletkezett, amikor a tapadás legyőzte a gördülést, vagy fordítva. Hazaérve (kb. 5-6km, 10 perc) elég forró volt a felni. Vettem féktisztítót, mindenhova fújtam, ahol értem. Ennek eredményeként már nem tapad a tárcsára a betét, de még mindig nem forog úgy a kerék, mint a bal első. Most hétvégén ismét mentem vele kb 6-7km, 15perc, és egy kicsi éreztem melegebbnek, mint a balt.
Szia!
Velem (vagy az autóval) is hasonló történt. Nekem sajnos cserélni kellett a féknyerget is, mert a porvédő gumija ki volt szakada, valami kosz aláment, és hosszas munkával szépen belekarmolt a dugattyúba, meg a falába, és nem lehetett kicsiszolni, se kijavítani. Így lett új féknyereg, a 30-40e km múlva esedékes féktárcsa csere, plusz fékbetétek (a súrlódástól megégtek egy kicsit). Nem örültem annyira, 60e lett a vége. Kicsi öröm az ürömben, hogy eredeti Toyota nyerget sikerült 25ért beszerezni. Vegyétek el a kedvem, ha drága volt. Most egy futóműbeállítás lesz erőtelljesen esedékes, mert elől ki lett cserélve 1-2 alkatrész, és 50-nél a körforgalomban csikorog a kerék. Szerintem ez amiatt van. Egy ilyen beállítás kb mennyi idő, és hol tudom ezt megcsináltatni? Az Örs közelében lakom, az EmilFrey-t néztem, a szervizek között volt aki ajánlotta, de már régi a hozzászólás. Mostanában mi a helyzet velük? Kösz, Norbi