Azért megy, mert mennek hozzájuk az userek.
gyéb megjegyzés/tulajdonságok
A nagy sikerű e-Manage széria továbbfejlesztett, nagy tudású új generációja, új és fejlesztett funkciókkal.
Főbb jellemzők:
- Légtömegmérő szenzor jeleinek átírása
- Légtömegmérő kimeneti tábla: A gyári légtömegmérő kiiktatható ezáltal, az E-manage küldi az ECU felé a beállított paramétereket, mintha légtömegmérő lenne!
- Injektorvezérlés (1&2 tábla, gyárinál nagyobb injektorok lekezelése is)
- Kiegészítő injektorok vezérlése (+ két injektorkör szimultán vezérlése a gyári injektorokon felül)
- Gyújtásvezérlés (1&2 tábla)
- Külön programozható táblák hengerenként (benzin és gyújtás)
- A/F (levegő/benzin) keverékarány cél-tábla: A táblában rögzített kívánt keverékarányra húzza a benzint automatikusan(!)
- Finomhangolás lehetősége rövid gyorsítás idejére (benzin és gyújtás)
- Finomhangolás lehetősége sebesség függvényében
- Finomhangolás lehetősége hűtővíz hőmérséklet függvényében
- Finomhangolás lehetősége levegő hőmérséklet függvényében
- Gyújtás leszabályzás a kívánt fordulatszámon (Rev limiter, Launch control)
- Gyújtásállítás autómata váltós autóknál a fel-, illetve leváltás idejére
- Alapjárati benzin finomhangolás
- Kopogásérzékelő szenzor jelének monitorozása
- VTEC vezérlés (Honda)
- NVCS vezérlés (Nissan)
- Fejlett Datalog: 8 különböző paraméter folyamatos rögzítése, max 1000 perc, laptop használata nélkül, valamint akár 30 paraméter logolása laptoppal
- Külön kapcsolóval menet közben váltható program! (2db, pl. utcai és race mód)
- USB kommunikáció
- Fordulatszám-, turbónyomás-, és végsebesség tíltás kiiktatása táblákkal
- Turbónyomás leszabályzás kiiktatása (boost cut) olyan autóknál is, ahol a légtömegmérő, vagy a nyomásszenzor alapján történik a szabályzás (R34GTR, RX-7 FC3S, valamint a legtöbb Subaru)
- Alapjárati benzin állítás
- A táblák jelszóval védhetőek
- Az Ultimate ára tartalmazza a PC bázisú "Ultimate Support Tool" szoftver CD-t és kábelt.
Ez viszont már komoly, nem gagyizás