70 és 90 között kerek 1 azaz egy liter a különbség. Ha "csak" ennyivel számolok, akkor 1,2 mill a 400 ezer km-en.
Egyre kevésbé zavar, hogy szerinted "illegálisan közlekedem" és az sem, hogy "jogosan lehet kifogásolni a viselkedésemet"...szerinted
Nem mondtam, hogy illegálisan közlekedsz
... Azt mondtam, hogy a legálisan közlekedőket is feltartod, ami alatt azt értettem, hogy azoknak is meg kell előzniük téged, akik nem hajtanak a megengedettnél gyorsabban.
A kalkulációd meg azért nem stimmel, mert nem folyamatosan országúton közlekedsz. Mondjuk, ha autópályán és városban nem változtatnál a vezetési stílusodon, de országúton a többi autós érdekében fölemelnéd a tempódat 90-re, akkor fölmenne az össz-átlagfogyid, teszem azt, 4.5-ről 4.9-re (pontosabb becsléshez persze tudni kéne, a km-eid mekkora hányadát teszed meg országúton). Persze nyilván még így is kb. ötszázezres különbség jönne ki ilyen bazi sok kilométerre, de ezzel az erővel én is nekiállhatnék kiszámítgatni, hogy az általatok elítélt gyorshajtásommal a félmillió km alatt, amit eddig levezettem, megspóroltam magamnak kb.
90 napnyi időt, és ezt tovább lehetne szorozgatni, hogy munkabérben kifejezve ez mekkora összeg
...
Úgyhogy azért épp akad nálam is valami a mérleg serpenyőjében - de akkor hol van ennek a vége? Ha 70 helyett 50-el mennél országúton, még sokkal többet spórolnál meg - és én is még több időt takarítanék meg, ha 110 helyett 130-al mennék - de akkor hol a határ? Ezzel a logikával, a megtakarítással megmagyarázhatunk kvázi bármit
.................