Ja, és minap megdöbbenve olvastam a kezelésiben, hogy ennek az autónak az első futóműve még kenést igényel: a kerékcsapágyak (!) és a gömbcsuklók 45 ezer km-enként új zsírzásra szorulnak
... Hát, nemtom, mikor csináltak rajta utoljára ilyesmit, de tartok tőle, hogy talán 45 ezer km-es korában, mert 90 ezernél már hegyi melós-futkosó autóként szolgált - most meg 129 lesz lassan benne...
És a szelepeket is állítani kell, szintén 45 ezrenként! Érdekes módon, amíg ezt el nem olvastam, kvázi föl sem tűnt, hogy alapjáraton, üzemmelegen jól hallhatóan ketyeg a motor
...
Viszem is szerelőmhöz az autót ezekkel a dolgokkal, hamarosan!
És wazz,
15 ezrenként ír gyertyacserét
... Nemtom, mennyi lehet a gyertyákban, de ránézésre, saccra ennek tutira kb. a háromszorosa
45 ezrenként
megszakító-érintkező csereeeeeee
? Jesszus, jönnek vissza a Moszkvicsos dolgok