Starletkével komoly mérföldkövön vagyunk túl:
Péntek délutáni három és fél órás sorbanállás & rohangálás, nomeg 94.350 forinttól való megszabadulás eredményeként átvehettem a rendszámtáblákat és a forgalmi engedélyt
Az ügymenet: vámhivatalba bekocog, ott papírokat kitölt, minek alapján megállapítják a regadó mértékét, és erről adnak papírokat. Ezekkel bankba bekocog, megfelelő számlára regadó befizet (pozitív meglepetés: az általam előzetesen kalkulált 82 ezer helyett csak 75.400 volt a regadó). Erről kapott bizonylattal vámhivatalba visszaüget, ahol kiállítják a befizetésről a megfelelő papírt. Ezzel ocsmányirodába besétál, ahol is átveszik a nagy paksaméta okmányt, és adnak csekkeket összesen 18.950 forintról (12 ezer: forgalmi & törzskönyv, 6500: rendszám, 450: rendszámra műszaki vizsga-címke), amiket be kell fizetni a postán, majd a szelvényekkel visszatérni az ocsmányirodába. Ahol is egy viszonylag szűk tartományban lehet válogatni a rendszámok között (én LKM 506 és 550 közötti sávban tehettem meg), majd ezt követően átvehetőek a táblák és a forgalmi. Ennyi, mindössze
...
... pontosabban: a törzskönyv ugye majd postán jön, és majd még meg kell csináltatni a zöldkártyát, erre 15 napos határidő áll rendelkezésre a forgalmi kiállításától számítva.
Starletke tehát hivatalosan forgalomba állt Magyarországon