Sziasztok!
A kérdésem az új corollámmal kapcsolatos
Ugye ez egy 2018.11 havi 1,6 Valvematic Toyota Corolla amivel én eléggé hosszú távra tervezek, eddig 4100km van benne , és a kérdésem az lenne , hogy az elmúlt években találkoztatok-e valamiféle típusbetegséggel ami ezt a modellt érintheti? - amire a későbbiekben számíthatok- illetve hallottam egy olyan problémáról , hogy 110 ezer km-nel “valakinek” a Valvematic Szelepvezérlő egysége (sajnos nem tudom a pontos nevét ) tönkrement és fél millió forintos javítási ajánlatot kapott a szalontól, szerintetek ez valós probléma lehet a későbbiekben vagy találkozott már valaki ilyen problémával? Mennyire gyakori ennek a szelepvezérlő egységnek a hibája? köszi
Nézd, van egy új autód, ne görcsölj már most azon, hogy mi mehet tönkre rajta! Használd és élvezd
Megnyugtatásképpen: 2009-es T27 ugyanezzel a motorral a következő "hiba listát" produkálta eddig (314.000 km :
)
- motoros rögzítőfék hiba, garanciálisan cserélték 2 éves korában (első szériás példányoknál volt tömítési hiányosság)
- média fejegység csere garanciálisan kb 2,5 évesen (a kijelző néha hülyeségeket írt ki)
- akkumulátor csere kb 170e km-nél
- hátsó féktárcsa + betét 180e km-nél. Ez majd mostanában lesz megint aktuális és most már talán a gyári elsőket is cserélni fogják
- hátsó teleszkópok cseréje 210e km-nél, mert olajpárás volt az egyik (padon mérve tökéletes volt még)
- a második szett téli-nyári gumi fogy
- a váltógomb elkopott kb 300e-nél
- kormány bőrözés 308e km-nél
Szóval mindig 0W20 olajat rakjanak bele (figyelj, előszeretettel raknak kérdezés nélkül 5W30-at raknak bele és nem kellene!), ne lépd túl a szerviz intervallumot, hidegen ne gyilkold (egyébként gyorsan melegszik), a klímát használd télen is.
Tehát sok hibamentes km-t neked is! :clap:https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/flowers.gif