Nem ertem ezt a "vitat".
Nehany evig regen sofor voltam. Viszonylag eros autokkal furikaztam embereket. Amikor a 394 lovas autobol atultem egy tartalek 210 lovasba, az nem csak 4 szemellyel, de 2 vel is olyan volt mint egy fakerekes talicska.
1 minden relativ. 2 minden fejben dol el. 3 egy maruti utan az ezres yarissal is lehet nyomatekautozni ( a muris az, hogy egy 1,3 stift utan is )
Persze, erre próbáltam célozni, hogy amíg nincs másik autó összehasonlítási alapnak, addig teljesen jó a kis motor. De, ahogy beül az ember egy erősebb autóba (én itt ugyanarra a kocsira gondolok egy erősebb motorral), máris rájön, hogy nem biztos, hogy az az ideális motor (habár megtanulta azzal is vezetni az autót akár dinamikusan is), amihez régóta hozzászokott. Persze, alapjában véve jó kis motor az, amiről szó van, de az adott típushoz létezik egy jobb motor is, amivel sokkal kényelmesebben autózhatóvá válik az adott típus, fogyasztásban, pedig nem, vagy csak minimális mértékben észrevehető a különbség.
De ezt csak akkor tudja meg az ember, ha kipróbál egy erősebb motort is ugyan abból a típusból.