Ezt az értéket tisztán városi forgalomban érték el. És biztos vagyok benne, hogy a szokásos hypermiler trükkök (betonkemény gumik, irreálisan lassú haladás stb) nélkül. A sofőrök az ADAC takarékos vezetés-trénerei voltak, szóval nem hinném, hogy ne hozták volna ki az autóból, amit az adott feltételek között lehetett
... Szerintem azért 3.46-os átlag, a kölni nagyvárosi forgalomban, nagyon is elismerésre méltó.
A másik két menüpontot megnézve, egy helyen említik is, hogy ezeknél a fogyasztási versenyeknél mindig van egy időkeret is, amin belül abszolválni kell a távot (elkerülendő nyilván, hogy a résztvevők 40-el gurulásszanak országutakon meg hasonlók). Ezt az Auris Hybrid Eco Challenge-et amúgy egy 1400 kilométeres vegyes távon (város, országút, autópálya) abszolválták, és a nyertes 3.86-os átlagot ért el - úgy, hogy ezen belül a legjobb részfogyasztása 2.66 liter volt
... Szóval azért takarékos vezetésben nem lehetett itt hiány, "csak" az életidegen & kockázatos trükköket nem lehetett alkalmazni.