Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2351585 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

kardos81

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7710 Dátum: 2011.08.07 20:51:17 »
Köszönöm a tippet meg a tel.számot megprobálok a végére járni mert nem hiszem hogy nagy gáz lenne csak már nem tudok logikusan gondolkozni mert saját autonál jobban bepánikolok föleg hogy eddig semmi baja nem volt.Amugy mindig engem piszkálnak hogy miért vettem Toyotát.Hát csak azért mert VW Audit javitunk és sirva fakadnék ha ilyen sok hibával rendelkezö prémium kategoriás autom lenne.Viszont most örülnek mert eddig nem tudtak belémkötni most viszont egyfolytában kapom a cinket.

Zsolt74

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7711 Dátum: 2011.08.07 20:56:23 »
Csak terhelés alatt gyorsításkor. Üresbe kapcsolva gázfröccsre jól reagál és mindig pöcre indul, hidegen és melegen is.
Ebből úgy értem, hogy "MIKÖZBEN". Ez üzemanyagellátási gondnak tűnik nekem: szivattyú-szűrő-injektor vonal.
Tankoltál mostanában "rossz hírű" helyen? Esetleg etanolt próbálgattál? Mert talán az üzemanyagszűrő elkoszolódása (főleg, ha régen volt cserélve) lenne még a legegyszerűbb/legolcsóbb.

Mindig Shell-en tankolok és a szűrő volt az első amit kicseréltettem. Etanolt soha!
Zsóó

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7712 Dátum: 2011.08.07 21:03:03 »
Köszönöm a tippet meg a tel.számot megprobálok a végére járni mert nem hiszem hogy nagy gáz lenne csak már nem tudok logikusan gondolkozni mert saját autonál jobban bepánikolok föleg hogy eddig semmi baja nem volt.Amugy mindig engem piszkálnak hogy miért vettem Toyotát.Hát csak azért mert VW Audit javitunk és sirva fakadnék ha ilyen sok hibával rendelkezö prémium kategoriás autom lenne.Viszont most örülnek mert eddig nem tudtak belémkötni most viszont egyfolytában kapom a cinket.
Más kárának örülni, hát....na majd remélem kiderül, hogy valami filléres baja van csak (főleg VW-hez, Audihoz képest), és akkor már nem lesz ekkora szájuk.
Anno amikor autót kerestem, ezeket egyből ki is húztam a keresőből, szerintem jól döntöttél - biztos nem elfogulatlanul mondom, de akkor is  :yes: Az enyémben mindjárt 312000 km van (4A-FE szintén), most jutott el odáig, hogy a hengerfejen rendbe kell rakni ezt-azt. Pedig az előző tulaj 10w40 olajjal ment, nem tudom, mi lenne, ha 5w-vel kezdődött volna...Szerintem nagyon jó ez a motor, fogyasztására sem sok panaszom van.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7713 Dátum: 2011.08.07 21:04:52 »
Csak terhelés alatt gyorsításkor. Üresbe kapcsolva gázfröccsre jól reagál és mindig pöcre indul, hidegen és melegen is.
Ebből úgy értem, hogy "MIKÖZBEN". Ez üzemanyagellátási gondnak tűnik nekem: szivattyú-szűrő-injektor vonal.
Tankoltál mostanában "rossz hírű" helyen? Esetleg etanolt próbálgattál? Mert talán az üzemanyagszűrő elkoszolódása (főleg, ha régen volt cserélve) lenne még a legegyszerűbb/legolcsóbb.

Mindig Shell-en tankolok és a szűrő volt az első amit kicseréltettem. Etanolt soha!
Akkor ez kiesett.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7714 Dátum: 2011.08.07 21:19:39 »
Néhány kilométernyi autópályázás után (~1600) megjöttem a nyaralásból. a 4x4 hajtás nagyon hasznosnak bizonyult, amikor Plitvice mellett parkolni kellett, ugyanis bátran beálltam oda, ahova senki nem mert :)

- Az odaút végén (770Km ) autópályáról lejőve klíma kikapcs, ablak leteker, nyik-nyik-nyik grrr-grrr-grrr nyik-nyik ... ablak föl - semmi különös, ablak le nyik-nyik
Wazze mondom az új gumi lett ledarálva valahogy, vagy féltengely- de az elvileg felhúzott ablaknál is szólna...

-Megállunk a szállásnál, átnézem a kocsit alul, a gumikat -semmi.

-Kirándulás -direkt fülelek - faluban semmi, kimegyük, kicsit gyorsabb szakasz a két település között -nyik-nyik-grr-nyik  -

Az idegbaj kerülgetett.

-Este visszaérük a szálláshoz,   beparkol , álló helyzetben is nyik-nyik. motor leállítás, megszűnik. kicsit pakolunk -majd ismét nyik-nyik-grrr ??????????

-A zaj forrása : http://youtu.be/miI2VNOMfqE   

 - Szóval idén több, és hangosabb mint eddig bármikor!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7715 Dátum: 2011.08.07 22:10:49 »
Viszont most örülnek mert eddig nem tudtak belémkötni most viszont egyfolytában kapom a cinket.
Ismerős a szitu  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7716 Dátum: 2011.08.07 22:11:34 »
Köszönöm a tippet meg a tel.számot megprobálok a végére járni mert nem hiszem hogy nagy gáz lenne csak már nem tudok logikusan gondolkozni mert saját autonál jobban bepánikolok föleg hogy eddig semmi baja nem volt.Amugy mindig engem piszkálnak hogy miért vettem Toyotát.Hát csak azért mert VW Audit javitunk és sirva fakadnék ha ilyen sok hibával rendelkezö prémium kategoriás autom lenne.Viszont most örülnek mert eddig nem tudtak belémkötni most viszont egyfolytában kapom a cinket.

Röhögd már ki őket!  :yawn: Csak semmi pánik, fő a nyugalom!!!
Gondolom 10 éve várják, hogy valami 'történjen'.
VW a Toyota mögött helyezkedik el rangsorban.  :cool2:

Kompresszió minimum 10 bar (indítózáskor)
Lambda értékeket mérted? Annyit irtál hogy széthúztad, de az kevés. Gázadásra reagáljon fürgén, a lambdával szinkronban pedig legyen meg az üzemanyagnyomás is, 2.5 bar +/- 0.2 bar (lehúzott vákuummal).
Gázadásra növekvő nyomásértéknek kell lennie!
Ha mindezek jók, én megpróbálnék egy ECU resetet is, saru levétel pár órára, majd visszatétel után menni vele 15 percet leállítás nélkül.
Irj ha van fejlemény!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7717 Dátum: 2011.08.07 22:13:34 »
-A zaj forrása : http://youtu.be/miI2VNOMfqE   

 - Szóval idén több, és hangosabb mint eddig bármikor!
:eek: ...  [rohog] ... Hát be is tojtam volna, ha ilyen hangokat hallok a kocsiból  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7718 Dátum: 2011.08.07 22:14:13 »
Viszont most örülnek mert eddig nem tudtak belémkötni most viszont egyfolytában kapom a cinket.
Ismerős a szitu  :lol:
Sajnos nekem is, de pont vw-nel.
Mindenki oltott, de fingjuk nem volt semmiről, gusztustalan banda az ilyen! Ha nem tudok hozzászólni, nem ***ogatok!  :nono:

kardos81

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7719 Dátum: 2011.08.08 07:45:17 »
Lamda érték egyik reggel rossz volt akkor duplája volt a CO majd másik reggel tök jo volt minden szabályzott is és a CO is jo lett.Amugy mostanában nem tul jo a fogyasztás és nagyon büdös,tudom sok a város ezért szoktam meglöni hogy kiégjen.Most megyek dolgozni majd estére remélem okosabb leszek.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7720 Dátum: 2011.08.08 11:14:11 »
Attól hogy sok a város, még nem kéne büdös legyen a kipuff. Ha büdös, akkor valszeg túl dús a keverék, sok a CO, és ez alapján szerintem sanszos, hogy a lambdaszondád vacakol.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7721 Dátum: 2011.08.08 11:30:10 »
tegnap 700km pályázás alatt a köv autókat láttam autómentőn:
néhány "klasszikus" : lagunák, xsara 2-2db
ford cmax 1 db
pápaszemes merci 1 db
mitsu pajero zsir új. 1 db  :hmmmm:

 
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

aircom

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7722 Dátum: 2011.08.08 11:56:16 »
Sziasztok! Itt nagy a pörgés, feltennék egy kérdést:  2009-es Hibrid Toyota Camry-m műszerfalának jobb alsó sarkában szép csendben kigyulladt egy CHECK (ENGINE) sárga felirat, és nem akart eltűnni. (amúgy szinte közvetlenül egy névtelen kúton történt teletankolás után). A toyota szervizben rádugták a műszert és oxigén szenzor hibát jelzett. Kiütötték 2x, de visszajött a hibajel, közben tankoltam rá SHELL Vpower 95-öst, de ennyi még nem segített. Kérdezem, hogy valaki járt-e így? A szenzor nyekkenhetett meg 17000mérföld után, vagy katalizátor hiba, esetleg kábelhiba is lehet? Azóta mégegy teletankolásom volt, de hiába ütötték ki, szinte azonnal visszajött a hiba. A szerviz nem tudja, hogy az 1., vagy a 2. szenzor ad hibát, sőt sajna mivel amerikai az autó, még a szenzor típusa is probléma. Köszönöm, ha tudtok segíteni, hogy házilag mit érdemes próbálni vele, vagy honnét, mennyiért lehet ilyen szenzort szerezni.

evyke76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
  • Én
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7723 Dátum: 2011.08.08 12:36:36 »
Szia,nagyon szépen köszönöm,Calibrámba is az kellett,csak nem mertem azt tönteni ebbe,még sosem volt ilyen kocsim,csak német.Viszont van még egy kérdésem közben,ha megyek vele és belemegyek egy gödörbe vagy ilyesmi van érdekes jellegzetes csörgö hang,és nem tudom mi az és hogy honnan jöhet.Viszont ha nincsen beinditva,és megmozgatom a kocsit eröböl akkor nincsen,csak menet közben,szoval nemértem mi lehet ez.Nem zörgés hanem csörgés hang,és idegesit már,dremélem nem nagy gond ez és figyelmen kivül lehet hagyni.Szép napot neked és köszönöm:)
Sziasztok,Celicámba milyen tipusu olaj való?1989es,2ezres....köszönöm,Evyke:)
üdv
viszkozitásra:

5w-30 vagy ha olcsóbb kell 10w-40


márkára:
 mobil 1, motul, eneos, xado stb..
Evyke

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7724 Dátum: 2011.08.08 12:50:47 »
Figyelmen kívül hagyni rendellenes zajokat elég megkérdőjelezhető dolog.  :nonono:
A kis zajokból nagy problémák eredhetnek, mindenképpen érdemes foglalkozni vele!