Palaczk!
Ha csak csúszik egy kuplung, és szétszedéskor egyértelműen látszik, hogy az bizony szegecsik van kopva, akkor oké, legyen csak az cserélve.
Na de itt rángatásról van szó, amit szerkezet épp úgy okozhat!
Én is azt mondom, hogy szett kell bele...
Ne érts félre, ti vagytok a szakemberek, nem vitatkozni szeretnék. De pl. a Carinánk kuplungja is rángatott, és ott is kiderült, hogy a tárcsa volt tükrös, elég volt azt cserélni.
Annyi biztos, hogy szétszedés után lehet ezt eldönteni.
Képzeld el ezt az egészet egy maszek szerelő szemszögéből...
Megveszi előre a kuplungszettet, autó jön, pár óra mulva megy, és tuti nem jön vissza a kuncsaft fél év múlva, hogy szól a kinyomócsapágy, vagy rángat...
Amit Te írsz az pedig úgy működik, hogy autó jön, szétszed, megállapítja mi a rossz... Alkatrészt megrendeli, de ugye az csak másnapra jön meg, addig az autó áll az 1 db csápos emelőn (mert mozgatni nem lehet váltó nélkül) ami rengeteg kiesés mind időben mind pénzben, hiszen így nem tud dolgozni! Aztán másnap összeszereli mondjuk az új tárcsával, fél év múlva meg jön a kuncsaft, hogy szól a kinyomócsapágy, pedig most lett kuplungozva. És hiába mondod neki hogy akkor az még jó volt, ő akkor is követelni fogja hogy az újabb váltólevétel neki ne kerüljön pénzébe, hiszen jövő kellett volna látni...
Igazad van mindenbe amit írsz, csak próbálom elmagyarázni hogy miért szeretik komplett szettbe cserélni...
És hogy én miért? Munkaidőbe annyiszor szedek le egy váltót ahányszor mondják. Ha havonta hát havonta... De ha egyszer a sajátom kuplungproblémás lesz 100% hogy komplett szettet fogok cserélni, sőt még a főtengelyszimmeringet is ki fogom cserélni, hogy ne kelljen mégegyszer megbontani azt a részt, utálom ha az autóm meg van bontva
Tudom hogy jó lesz, de mégis a tudat...
Teszem azt 200-nál kuplungos lesz, akkor a fentieket megcsinálom, akkor tuti nem kell levenni róla még1x a váltót az életben