Nezd, megkentem egy helyen pici zsirral a gumi szivocsovet, ami a legszuro utan megy a motorba. Igy teszteltem tobb fele szurot is. Szinte egyik esetben sem lattam semmi lerakodast sem. Pedig, ha atengedne, azert latszana, hogy elszinezodik a felulet, beletapad par nagyon pici porszem. Ilyet sem a Wix, sem a direkt szuronel sem tapasztaltam. Nem hiteles ugyan a vizsgalat, de en nem vettem eszre semmi kulonbseget sem szuro es szuro kozott a szurest tekintve.
A Japanparts sok esetben nem igazan passzolt 100%-osan, ezert nem ajanlom elsosorban, a Wix-szel ilyen problemam sosem volt. Ezert is merem mondani, hogy azzal jo esellyel nem lesz semmi problema sem.
A Mann is jo szuro, de nagyon draga, nem vagyok abban biztos, hogy az jobban szurne feltetlen. Mondom, en nem tapasztaltam lenyegi kulonbseget a szurok kozott, csak a meretben voltak elteresek, illetve a gumik minosegeben.
Nekem a nedves direktszuro sem engedett at semmit sem, igaz, en 3000 km utan mindig megtisztitottam.
Erdekes, de barmirol szo van amugy, mindig azt hallani, hogy az a legfontosabb dolog. Ha olaj, ha legszuro, ha olajszuro, ha gumi, ha fek, stb... Szerintem a gumi, meg a fek a legfontosabb, hogy jo legyen, a motor ezutan jon csak. Ha mar megvettem a legjobb gumit (amit nem fujok fel idiotan 3,5 BAR-ra) es megvan a jo fek is, meg a futomuvem is okes, akkor kezdek el a motoron aggodni, addig jo az olcsobb szuro is. Azert a sajat eletem a legfontosabb, nem az, hogy ket db porral tobb megy-e be a motorba.