Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2351907 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6525 Dátum: 2010.09.19 17:57:41 »
Ez tipikus munkahenger berágódás, legalábis a leírtak alapján, ahogy Xanyi írta. lehet, hogy egy sima szétszedés és finom csiszolás után tökéletes lesz. Előfordul, hogy, ha párás időben több napot áll, akkor megragad a reve miatt.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6526 Dátum: 2010.09.19 19:55:28 »
Így, így. Szerintem is féknyergek le, járatás, tisztítás. A betét aligha okozhat ilyet, hacsak valaki nem volt akkora marha, hogy csak az egyik oldalon cseréljen, de ezt ennél a fiatal autónál nagyon-nagyon valószínűtlennek tartanám.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6527 Dátum: 2010.09.19 22:43:18 »
Nekem Astrán volt dugulás a fékcsőben. 7 éves volt akor a gép. De az úszónyereg szorulást inkább tippelném.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Lotto

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 223
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6528 Dátum: 2010.09.21 16:18:18 »
Ez tipikus munkahenger berágódás, legalábis a leírtak alapján, ahogy Xanyi írta. lehet, hogy egy sima szétszedés és finom csiszolás után tökéletes lesz. Előfordul, hogy, ha párás időben több napot áll, akkor megragad a reve miatt.

Most hívott barátom, minden ok a fékkel, mivel sokat állt az autó már a rozsda is kikezdte a munkahengereket.
Meg lett tisztítva, felületkezelve, működik!  :clap:
E12 1.4 VVTI   2004 - volt :(
E87 116i  2011
GSR 600 K6

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6529 Dátum: 2010.09.21 20:25:49 »
Ez tipikus munkahenger berágódás, legalábis a leírtak alapján, ahogy Xanyi írta. lehet, hogy egy sima szétszedés és finom csiszolás után tökéletes lesz. Előfordul, hogy, ha párás időben több napot áll, akkor megragad a reve miatt.

Most hívott barátom, minden ok a fékkel, mivel sokat állt az autó már a rozsda is kikezdte a munkahengereket.
Meg lett tisztítva, felületkezelve, működik!  :clap:

Örülök, sajnos a Dai bal első féknyerge is hasonló sors vár, kicsit ragad, melegszik a kerék, újabban sokat áll a kocsi a garázsban, de a pára ott is jelen van. Végül is 19 éves a kocsi.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6530 Dátum: 2010.09.21 20:29:44 »
A Coronához mind a 6, rendelkezésre álló féknyereg szorul, nem is kicsit  ::) ... Nem lesz egyszerű feladat közülük két menthetőt kiválogatni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6531 Dátum: 2010.09.25 21:57:20 »
Nem először járok így, ezért okulásul írom be: ha valaki meglepő elektromos parajelenségeket tapasztal az autóján erősödő tendenciával, amelyek oda vezetnek, hogy végül az autó el sem indul, akkor először mindig arra gyanakodjon, hogy az akksisaru elkorrodált egy kicsit, és rángassa meg jól, neadjisten drótkefével, vagy smirglipapírral "cirógassa" is meg. :wacko: Mármint a sarut...
music     

nIKI7777

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6532 Dátum: 2010.09.26 18:16:27 »
van valakinek tapasztalata abban, hogy 1 hete kigyulladt a motor hibát jelző lámpa a muszerfalon, elvittem a Toyota szervízbe, ahol nézegették 1 órát, nem jutottak semmire, azt mondták egy köteg vezetéket megnéztek, bemérték műszeresen, de nem találtak semmit, ha megint kigyulad akkor hozzam vissza, és akkor egyenként nézik meg. volt valakinek ilyen? nem lehet az aksi miatt? vagy olajcsere már esedékes lenne, ez nem lehet az oka? kevés olaj, Pl?

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6533 Dátum: 2010.09.26 18:19:54 »
Tudni kéne a pontos hibakódot (mert van vagy ezer)...
         

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6534 Dátum: 2010.09.26 20:11:33 »
van valakinek tapasztalata abban, hogy 1 hete kigyulladt a motor hibát jelző lámpa a muszerfalon, elvittem a Toyota szervízbe, ahol nézegették 1 órát, nem jutottak semmire, azt mondták egy köteg vezetéket megnéztek, bemérték műszeresen, de nem találtak semmit, ha megint kigyulad akkor hozzam vissza, és akkor egyenként nézik meg. volt valakinek ilyen? nem lehet az aksi miatt? vagy olajcsere már esedékes lenne, ez nem lehet az oka? kevés olaj, Pl?

Kevés olaj nem okoz ilyet, akksi akár tudna, de nem jellemző, akkor már nem indulna az autód... Ahogy kleingy is írja, tudni kellene a pontos hibakódot!
Xanyi

nIKI7777

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6535 Dátum: 2010.09.26 20:18:49 »
van valakinek tapasztalata abban, hogy 1 hete kigyulladt a motor hibát jelző lámpa a muszerfalon, elvittem a Toyota szervízbe, ahol nézegették 1 órát, nem jutottak semmire, azt mondták egy köteg vezetéket megnéztek, bemérték műszeresen, de nem találtak semmit, ha megint kigyulad akkor hozzam vissza, és akkor egyenként nézik meg. volt valakinek ilyen? nem lehet az aksi miatt? vagy olajcsere már esedékes lenne, ez nem lehet az oka? kevés olaj, Pl?

Kevés olaj nem okoz ilyet, akksi akár tudna, de nem jellemző, akkor már nem indulna az autód... Ahogy kleingy is írja, tudni kellene a pontos hibakódot!

csak eloszor katalizátor hibára gondoltak, ( de végul nem az) az viszont az olajjal kapcsolatos, ha jol tudom.azért gondoltam, hogy tud ilyet okozni.

Maxim

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 568
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6536 Dátum: 2010.09.26 21:05:54 »
Nem először járok így, ezért okulásul írom be: ha valaki meglepő elektromos parajelenségeket tapasztal az autóján erősödő tendenciával, amelyek oda vezetnek, hogy végül az autó el sem indul, akkor először mindig arra gyanakodjon, hogy az akksisaru elkorrodált egy kicsit, és rángassa meg jól, neadjisten drótkefével, vagy smirglipapírral "cirógassa" is meg. :wacko: Mármint a sarut...

Meg érdemes savmentes vazelinnel is bekenni a drótkefés, smirglis kezelés után. Nem fog kiválni rajta lerakódás a sarun ezután.

Laci76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6537 Dátum: 2010.09.27 21:37:14 »
Ki kell villogtatni a hibát. Ha nincs más. De ha kigyulladt biztos van bent tárolt hiba.
Abból tovább lehet menni.


van valakinek tapasztalata abban, hogy 1 hete kigyulladt a motor hibát jelző lámpa a muszerfalon, elvittem a Toyota szervízbe, ahol nézegették 1 órát, nem jutottak semmire, azt mondták egy köteg vezetéket megnéztek, bemérték műszeresen, de nem találtak semmit, ha megint kigyulad akkor hozzam vissza, és akkor egyenként nézik meg. volt valakinek ilyen? nem lehet az aksi miatt? vagy olajcsere már esedékes lenne, ez nem lehet az oka? kevés olaj, Pl?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6538 Dátum: 2010.09.27 22:37:55 »
csak eloszor katalizátor hibára gondoltak, ( de végul nem az) az viszont az olajjal kapcsolatos, ha jol tudom.azért gondoltam, hogy tud ilyet okozni.
Hát nem igazán. Illetve csak abban az esetben, ha az autó motorja már olyan sok olajat fogyaszt (belső kopás miatt), hogy az fokozatosan tönkreteszi a katalizátort. De az egy agyon hosszú, akár több éves folyamat.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

nIKI7777

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6539 Dátum: 2010.10.01 21:49:33 »

Azt mondták a szervízbe, hogy nem tudnak hibát kiolvasni. ( amikor vittem, már nem világított a motorhba jelző lámpa) de valami biztos lehet oka, mert azóta kétszer megint kigyuladt. még arra gondolok, hogy egy motorolajcsere lehet hogy segítene, mert tavaly kimaradt. vagy ezzel nincs összefüggésbe?


Ki kell villogtatni a hibát. Ha nincs más. De ha kigyulladt biztos van bent tárolt hiba.
Abból tovább lehet menni.


van valakinek tapasztalata abban, hogy 1 hete kigyulladt a motor hibát jelző lámpa a muszerfalon, elvittem a Toyota szervízbe, ahol nézegették 1 órát, nem jutottak semmire, azt mondták egy köteg vezetéket megnéztek, bemérték műszeresen, de nem találtak semmit, ha megint kigyulad akkor hozzam vissza, és akkor egyenként nézik meg. volt valakinek ilyen? nem lehet az aksi miatt? vagy olajcsere már esedékes lenne, ez nem lehet az oka? kevés olaj, Pl?