Valami történt forgás címén, egyszer-egyszer már majdnem elkapta, csak nem volt elég lendület. De egymás után többször tudtam ezt megcsinálni, szóval nem merült le teljesen, ha lemerült. Holnap reggel megpróbálom újra, addig mindenesetre nem tettem rá a riasztót.
Fények nem halványultak, és sajnos az utóbbi időben elég rövid utak voltak (kórház közel van), és mivel csak én használtam autót az elmúlt 6 hétben, mindkét kocsi elég sokat állt. De a Corsával nem volt eddig ilyen gond.
Ha bármelyik hiba áll is fenn, elvileg az autó betolható? (Tudom, katalizátorosnál nem javallott, de most még töltőre se tudom tenni, mert nincs konnektor a közelben).
Na, ez így jobban hangzik
... 99.9999 %, hogy az akksi merült le. Rövid utakkal, közte sok állással simán előfordulhat, másfél éves akksinál is, pláne, ha az a bizonyos nyugalmi áramfelvétel nagy. Ezt amúgy tényleg nem ártana lecheckolni! A villanyász majd megmondja, mi számít nagynak és mi nem.
Az autó betolható, ha muszáj. Néhány alkalomtól még nem lesz semmi baja a katalizátornak. De majd vagy menjetek vmi hosszú utat az autóval, vagy (még inkább) töltsd fel az akksit, mert különben megint megszivathat majd. Tudom, a Camryvel épp eleget játszottam ezt. Volt olyan, hogy levittem jóbarátnémhoz eleve nem igazán feltöltött akksival, aztán nála napi használat közben (!) lemerült! Na ja, a napi használat úgy nézett ki, hogy reggel autóba be, minden (szó szerint minden: fényszóró, ventillátor nagy fokozat, ablaktörlő elöl-hátul, rádió, hátsóablak-fűtés) bekapcs, 500 m-t megy, leáll... Aztán 3 km-t megy, leáll... Délután ugyanez... Kb. egy hét ilyen használat után bekapcsolva találta felejteni a világítást fél órára (!), és az akksi, a másfél éves akksi (!) úgy megdöglött, hogy még a riasztó is elkezdett nyivákolni (mert az üvöltéshez már nem volt elég áram)