Sziasztok!
Koszonom a valaszokat, javaslatokat. Jelenleg a kovetkezo a helyzet:
A kezifeken alig volt merheto fekero elteres, igy a szerelo kicserelte a fekmunkahengereket is, mert arra gyanakodott, hogy azzal van a gond, mivel az ovalitas megszunt a kezifek jo. En igencsak ketelkedtem ebben.
Ma levizsgazott az auto, mert megszantak, de a fek meg mindig nem jo:
- uj dob
- uj fekbetet (bekoszorulve pontosan, nem vasalva)
- uj munkahengerek (parban, azonosak)
- uj kezifek 'huzalok' (allitolag mar alig mozgott a sodrony a hazban)
Tipp az Autoklubbtol:
-Esetleg a fekeroeloszto
Tamas 69 tippje a koszolodasrol jo megoldas lehet, vagy a levego is...
Hogy lehet attisztitani, legteleniteni a fekrendszert?
Mi a velemeny a fekeroeloszto hibajarol?
Koszonettel:
Barna Laszlo
Sziasztok!
1989-es Corollam van, 1.8D. Beszerelés után a fékpadon brutális, 53%-os eltérés volt mérhető a két hátsó oldal között.
Lehet, hogy a fékpofák ennyire egyenetlenek lennének?
Talalkoztatok már hasonlóval?
Mit lehet tenni?
A dobféknél fontos, hogy a dob és a fékbetét is azonos rádiuszú legyen. Az utángyártott alkatrészeknél a gyártók azt csinálják, hogy a tűrés szélső értékére gyártják a dolgokat. Tehát a fékbetétet a megengedett legnagyobb átmérőre, a dobot a megengedett legkisebbre. Gyárinál más a helyzet. Téhát nincs semmi gáz, csak meg kell várni, hogy összekopjon a dob és a betét. Ennek pár ezer kilóméter alatt meg kell történnie. Ha mondjuk 2000 Km mulva is ilyen nagy az eltérés, akkor léphetsz tovább a munkahenger felé. Arról nem írtál, hogy a kézifékre mekkora az eltérés. Ha kézifékre is az üzemihez hasonló az eltérés, akkor a munkehenger hiba szinte kizárható.
Üdv