Na, úgy tűnik, vége a dalnak
...
Ma reggel megint nem indult a Yaris. 7 óra állás után, úgy, hogy tegnap egész nap autóztam vele a tanulókkal. Tegnap este utolsó indításnál még vidáman forgatta - utána még mentem 8 km-t, mielőtt leállítottam volna. Aztán ma reggel: NNNNYÖ...NYÖ.........nnyö......................nyö.......................................... (csend)
Adalék a sztorihoz: Meta riasztóm van, és már pár hete figyelem, hogy kikapcsoláskor négyet csippan. Nem néztem utána mostanáig, mit jelent ez... hát, az alacsony akku-feszültségre figyelmeztet
------------------------------
Nagyon nem bánnám, ha egy darabig el lehetne odázni még a tizenezres beruházást
... Két hónapon belül új gumikat kell vennem, váltóolaj-csere is kopogtat, és ráadásul egyéb, komoly gond is fenyeget sajnos (lásd Probléma a Yarisommal topik)
Most azon agyalok, hogy van egy BAL pluszos Hoppecke, 55 Ah-s akksim
... azt a Yarisba nem tudom betenni, viszont ahogy az előbb néztem, a Daihatsuba sanszos, hogy igen! És így a Dai "felszabaduló", jobb pluszos akksija egy ideig kiszolgálhatná a Yarist
... mondjuk, nem lenne optimális megoldás, mert a Suzukikba való, vékony sarus, szerintem 36 Ah-s verzió... de egy darabig jó lehetne, mert amúgy teljesen egészséges. Ha tavaszig sikerülne ezzel kitolni az akksi-cserét, annak már nagyon örülnék