Szerző Téma: Minden, ami motor és robogó!  (Megtekintve 423970 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1455 Dátum: 2013.02.11 21:19:47 »
mert a motorozás télen sem áll meg  :devil:

Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1456 Dátum: 2013.02.21 11:45:58 »
Jön a szezon és még nem vettem motort :D :cry:
Amiket kinéztem órák alatt elvitték.
Amiket néztem: Fazer, Bandit,SV, Hornet :szemez:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1457 Dátum: 2013.02.21 11:57:04 »
Jön a szezon és még nem vettem motort :D :cry:
Amiket kinéztem órák alatt elvitték.
Amiket néztem: Fazer, Bandit,SV, Hornet :szemez:
Hornet. Te aztán akarsz csapatni :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1458 Dátum: 2013.02.21 12:32:16 »
Hornet. Te aztán akarsz csapatni :D
Hát ha úgy vesszük nagy visszalépés a 146 Le-s Thunderace sportmotorról ;)
Dehát a nevemhez hűen öregszem :szemez: szolidabbra, túrásabbra akarom venni.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1459 Dátum: 2013.02.21 13:12:45 »
Hát ha úgy vesszük nagy visszalépés a 146 Le-s Thunderace sportmotorról ;)
Dehát a nevemhez hűen öregszem :szemez: szolidabbra, túrásabbra akarom venni.
A veterán pilóta is pilóta :D
Csak 2M sebességnél ki ne nyisd a plexit 15km magasan hogy szellőzz egyet :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1460 Dátum: 2013.03.04 08:08:26 »
A veterán pilóta is pilóta :D
Csak 2M sebességnél ki ne nyisd a plexit 15km magasan hogy szellőzz egyet :D
Egyenlőre egy Burgmanus 400-as lett belőle :szemez:

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1461 Dátum: 2013.03.04 09:53:17 »
Hornet. Te aztán akarsz csapatni :D

 :clap:Az Oldi a fellegekben járást tűzte ki célul! :D :lol:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1462 Dátum: 2013.03.04 10:03:36 »
:clap:Az Oldi a fellegekben járást tűzte ki célul! :D :lol:
Á : :devil2: :scooter:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1463 Dátum: 2013.03.06 05:54:44 »
Én is előszedem 7végén  a kétkerekűt, beindítom.  Most csúnya gazdi voltam, bentmaradt az akksi.  :hug:  Mondjuk garázsban áll.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1464 Dátum: 2013.03.06 23:03:15 »
Én is előszedem 7végén  a kétkerekűt, beindítom.  Most csúnya gazdi voltam, bentmaradt az akksi.  :hug:  Mondjuk garázsban áll.
Azért mérd meg az aksit és töltsd pár órát, minden képpen :hmmmm:

alvaro84

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 190
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1465 Dátum: 2013.03.07 08:39:40 »
Pár napja fedeztem csak fel, hogy van itt ilyen topik... hát, igazából itt a helyem :D Párommal mindketten motorozunk, éveken át más járművünk nem is volt, a Yarist csak most november végén újítottuk.

Az lovaink:



Az előtérben a Kedvesem 2005-ös Hyosung GV250-je (a Ciliegia névre hallgat, biztosan a színe miatt), mögötte pedig Teresa, az én BMW F650CS-em (2004, ABS). Részemről munkába járás, lótás-futás, meg persze túrák szaporítják a kilométereket, 2008 augusztus óta 81500-at tekertem bele Teresa órájába. Eső, sár, fagy önmagában nem akadály. Ónos eső, hó, vagy fagy és köd... na az már inkább.

Lehet, hogy teszek be majd ide is túrabeszámolókat, ha nincs ellenvetés :D

Egyébként a mindig beöltözők közé tartozom, és a motoros hypermiling ritka sportját is űzöm. A választásom is erre tekintettel esett pont egy ilyen F650-re, nem túl nehéz, nem túl magas, kényelmes, autópályaképes, ütős-vágós-málhás, mégis normálisan fogyasztó gépet kerestem első motornak. Ingázáskor nagyon praktikus, hogy az alap cuccaimat egy kis táskában csak fel kell dobni oda, ahol más motornál a tank van, nagyon megfogott ez a kis különcség (a lenti képen épp havat tárol a munkahelyi parkolóban - néha megesik, de azért a havat inkább kihagyom):



Zakopanéban egy autós morcolt a kúton, hogy miért kell nekem pont jobbos betöltő. Aztán meg meglepődött.

Viszonylag ritkább megoldás még a szíjhajtás: gondozásmentes, láncnál általában tartósabb (63 és 41 ezer km-t bírt eddig a két szíj, aminek sikerült a végére járni), de alattomosabb: nem kezd el finoman nyúlni, amiből látnám, hogy "ehh, következő szervizkor csere", hanem szépen elpattan vagy elhagy pár fogat. Előbbi után főleg nem megy sehova, utóbbival hímestojás módban ki lehet húzni egy darabig, de az a fogyasztásnak se tesz jót, na meg a lelkiállapotnak se...

Eddigi legkésőbbi tankolásom (15 literes a tank):



Meg persze a kötelező matrica, tavaly csináltattam:



Azóta kicsit javult az átlagom, most 3.014l/100km a teljes 81500km-es távon.

Modding: Kawasaki első felni, a puha gyári helyett. Hát persze, hogy a kátyúk ellen. Valamelyik 24 órás túraversenyen az összes öntött felnis BMW deformációt szedett össze, ennyit erről...

Név fölpingálva (Teresa a nevét, egy hírös Claymore harcos után kapta, mert sokkal-sokkal erősebb, mint a 125-ös CBR, amire először gondoltam, mint első motor. De sokkal kevésbé lett volna alkalmas igáslónak, meg 2 ember alá, valljuk be.):



:D

Szóval ő a fő oka, hogy mostanában nem nagyon fogok a "Mennyit fogyaszt a Yarisod?" topikba írni.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1466 Dátum: 2013.03.07 08:46:45 »
Akkor szoktál döntögetni Cseszneknél a 82-esen, gondolom.
Én Bodajk felé szoktam odamenni.
Ezután sajna nemigen, mert a lovamat eladtam, most vettem egy 400-as Burgmanust, ill ma veszem át.

alvaro84

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 190
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1467 Dátum: 2013.03.07 09:02:13 »
Akkor szoktál döntögetni Cseszneknél a 82-esen, gondolom.

Vicces, de összesen kétszer voltunk ott. Ha Bodajk felől Zircnek megyünk, általában messzebb van a cél, és folytatjuk Bakonybél-Pápa fele (sztenderd nyugati útvonalunk, nehogymár unalmas főúton menjünk :D). A Gerence-völgyi utat nagyon szeretem - sajnos katasztrófa az állapota így a tél után :(

Cseszneknél ráadásul minden évben hallani, hogy valami idióta föllocsolja olajjal a kanyarokat :censored:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1468 Dátum: 2013.03.07 13:56:08 »
Vicces, de összesen kétszer voltunk ott. Ha Bodajk felől Zircnek megyünk, általában messzebb van a cél, és folytatjuk Bakonybél-Pápa fele (sztenderd nyugati útvonalunk, nehogymár unalmas főúton menjünk :D). A Gerence-völgyi utat nagyon szeretem - sajnos katasztrófa az állapota így a tél után :(

Cseszneknél ráadásul minden évben hallani, hogy valami idióta föllocsolja olajjal a kanyarokat :censored:
Mi meg 110km-ről direkt odamentünk, 2-3 órát csak ott motoroztunk. Egyszer végigmegy az ember és már tudja is hol van olaj, homok. Viszont az ut 1st class! :clap:
Hétvégén voltam autóval a Mátrában végigmentem felfele Parádsasvárról, na az nagyon szar lett.
Probáltam úgy menni mint motorral, végigelőztem mindenkit, jó volt ;)

alvaro84

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 190
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1469 Dátum: 2013.03.07 14:14:33 »
Ritkán megyek végig többször ugyanazon az úton. Sokszor még egy egyszerű A->B utat is hurokkal teszek meg. Nehogy már ismételjek :D