Szevasztok !!!
Én vagyok az 1,8as Corolla tulajdonosa. Este megyek a talira. Írok 1-2 dolgot az autóról a kérdéseket nézegetve.
Tehát !
Fogyasztás: átlagban 550-570 km-t megyek 36-37 liter benzinből. Ez vegyes, hol taposom hol nem. 95-ös benzinnel járok.
A kipufogó: gyári leömlő-oxigénszenzor-katalizátor-oxigénszenzor-gázgyorsító-hátsódob. Katalizátortól 60-as rendszer.
Zöldkártya: Lemérjük és mondom a választ. De sztem semmi gond. De nemsokára kiderül.
Chip: Az 1,4-es injektoraival lett megcsinálva. Ezért világít a check lámpácska. Sztem összehangolva mégjobb lesz .
Injektor: Az elég 1értelmű, hogy az 1,8-as fejekkel jobb, de amit csináltunk, abban maradt a gyári és chip nélkül sem ment rosszul. Ja, kombi volt !!!
Gyári fejekkel NEM világít a motorlámpa !!!!!!!!!!!
Kuplung: gyári. Igazából semmi csúszást sem érzek rajta. Ha vége lesz, azért teszek rá erősebbet.
Ami kell mindenképp: főtengely a csapágysorával, hajtókar szintén csapágyaival, hengerfejtömítés, hátsó főtengelyszimering, olaj, olajszűrő, némi fagyálló(pótlásra).
Hamarosan elviszem leméretni, mit tud padon. Majd azt is megosztom veletek.
Volt olyan kérdés, hogy megbontani 1 jól működő motort? Ez miért is gond? Az enyémnek semmi baja. Egész pontosan 45 ezer km-t mentem az 1,8-sal.
1-2 cucc van cserélve és azért kell az a pár tömítés, hogy továbbra se legyen folyás sehol. De ha szivárog bármi, úgyis szólunk, mikor szétszedjük.
Fék : gyári. Lehet, hogy elférne nagyobb is rajta, de most még elég.
Akkor este!!!