Szia Zoli!
Eléggé zavaró volt ez, hogy gyakorlatilag vakrepülésben megyek vele, érzésre igyekszem betartani a sebességhatárokat (sok 30-a, 40-es tábla van, de akad 60-as meg 70-es is, és nem annyira türelmesek az autósok ugye). Nem tudom, hány km-t mentem vele addig, szóval most teletankolok, és ezt nem is tudom naplózni a spritmonitoron. A kilométerszámlálót meg nem babrálgatom, annyit nem ér, olyan 70 km-t mehettem ennyi idő alatt vele.
Hála Istennek most jó, majd megpróbálok alkalmasint megejteni egy GPS-es összehasonlítást, mennyire mér pontosan (illetve mennyivel mér többet, ki tudja).
Nem lehet típushiba, hiszen egy olyan hibáról van szó, ami azon túl jött elő, mint amennyi időre eleve tervezték az autót.
Lehet, hogy rosszul gondolom, de szerintem a Carinát azért nem 25+ évre tervezték (bár jó lenne azt hinni...), és ahogy nézem nem is szaladgálnak ezrével már, nagy részét már elbontották
Azokon meg valószínűleg sosem jött ez elő. A sebesség jeladóról is le kellett húzni a csatlakozót, az is gyönyörű csillogó tiszta, vezetékeken sehol nem látszik egy repedés.
A Toshiba IC-k is még nagyon jól bírják, 105
oC-os elkók vannak beforrasztva, hibrid NYÁK (jó része SMD alkatrész), szóval megadták a módját
Ezen a helyen vékony a réz vezetősáv, dehát mihez képest? Most vastagabb