A rendszám sem passzol az évjárathoz (import lehetett 2009 körül). Nem gond, csak észrevétel.
Vagy nem 2005-ös, vagy nem magyarországi.
Kicsi a valószínűsége, hogy az első tulaj egyedi rendszámos volt, és vitte magával.
A km-t az öreg Isten sem tudja megmondani, mindenesetre dicséretes, hogy nem tekerték vissza 200 alá. A kuplungpedál elég kopott, sanszos, hogy a városi használattól.
A sebváltószoknya is 3-400 körül kezd el megkopni a nyakánál. Az ránézésre OK.
Üléshuzatban én még ilyet nem láttam.
Gyári ez?
Elég gyűrött a belső oldala is. Lehet, hogy nagy termetű ember üldögélt benne. Az enyém 2-szer ennyi km után sem nézett így ki, pedig engem se fúj el a szél...
Nem lennék meglepve, ha csináltatott huzat volna rajta.
Valami kütyü hiányzik a tükörállító mellett. Lehet, hogy vonóhorgos volt, és annak a visszajelzőjét dobták ki?
A fényszórók nem tűnnek réginek, és ez a javára írandó, mert 200e km felett muszáj cserélni, ha valaki látni akar a sötétben.
Nekem első lenne, hogy vennék rá 4 gyári tárcsát, meg bele gyári szőnyeget. A kormányvédőt meg kidobnám a csába. Ha már annyira ronda (300 körül még nem lehet az!), akkor inkább áthúzatnám.
Kérd el 1,2-ért, ha jó! Ha beszámított, akkor úgy sem adtak érte többet, mint 900.