Igen, jelezd a szerviznek, hogy mivel az MMT váltóval gyakran voltak gondok (típushiba), szeretnéd ha méltányosságból javítanák. Kérd meg őket, hogy adják le az igényt a Toyota Motor Hungary-nek. De ezt nekik is tudni kéne....
Melyik szerviz ez?
Köszönöm a segítséget, gondolom leírom a tapasztalatomat ez ügyben:
Kb. 1 hónapos huza-vona után átvehettem az autót. EZ alatt az idő alatt 3 verzió született a méltányossági garancia ügyében. A TMH háromszor változtatta meg az álláspontját, minden héten új verziót tálaltak. Végül 30% engedményt kaptam az alkatrészek kisker árából és a szervíz adott 30% kedvezményt a munkadíjból.
Sajnálattal tapasztaltam, hogy a TMH ennyire következetlen az ügyfelekkel, úgy látom nem a legtökéletesebb a szervezettség szintje.
Ezt sajnos kénytelen-kelletlen elfogadtam, hiszen Magyarországon vagyunk, tapasztaltam már máshol súlyosabb ügyfélkezelési hiányosságokat is.
Ami mélységesen meglepett: Még téligumi volt az autón, begurulok a gumishoz, felemelik az autót. A bal első kerekemen egyből látszott, hogy valami baja van. A csapágy megadta magát, igen durván mozgott a kerék, mondták a gumisok, hogy szerencse, hogy nem álltam fejre az autóval.
Egy TOYOTA szervíz úgy ad ki egy autót, hogy erre nem figyel, pedig ez egy rendkívül balesetveszélyes meghibásodás, és csak meg kellett volna mozgatni a kereket, mielőtt leengedték az emelőről. Ennek a vizsgálata szerintem alapvető előírás lehet egy szervízben.
Köszi mégegyszer a segítséget, csak okulásként írtam le a történetemet.