Ma ismét Monoron jártam, egy évvel az elsõ kötelezõ szervizem után. Szerencsére az elmúlt két évben semmilyen komoly probléma nem volt az autóval, multkor meg voltam elégedve, hát moist is oda mentem
Szerdán beszéltük meg az idõpontot, nekem volt a péntek kora délután a jó, és Õk alkalmazkodni tudtak hozzám. Át kellett mennem Budapesten, akkora dugó volt, hogy majdnem elkéstem. Az mentett meg, hogy a 4-est átépítették, és az most az M0-ás része. Percre pontosan érkeztem, és szégyeltem magam, mert koszosan tudtam most is átadni a kocsit.
Türelmesen meghallgatták apróbb gondjaim, feljegyezték, megmutatták, megmagyarázták stb...
Én kis aggódó, megvártam a szerelõt, beszéltem vele, Neki is elmondtam búm és bajom. Elvitte az autót, én végig láthattam, bár nem a váróból.
Sokáig dolgoztak a kocsin, mindent megcsináltak, ami bojom volt.
Mikor kész volt, lemosták, és kitakarították a motorblokkot is. A mosóból erre az idõre kiállt egy kisteherautó, és az enyémet csinálták meg, mert ott vártam rá.
Meg kellett csinálni a zöld kártyát is, azt senki nem tudta, miért csak két évre kapta meg újonnan. Most újabb két évet kapott.
Az elõre megbeszélt árba belefért. + zöldkártya, annak ellenére, hogy szerintem többet dolgoztak rajta, mint egy átlagos két éves autón.
Vállalták, hogy jövõ hét szerdára lesz javító festék is. Ajánlották az eredeti gyárit is, és felajánlották, hogy kevernek ki szinkód alapján nekem. Én ezt választottam. Remélem jó lesz, és eltüntethetõk lesznek a felpattanó kövek nyomai.
Figyelmezettek, hogy jövõre lejár a garancia. Javasolták, hogy a lejárat elõtt legalább egy héttel hozzam a kocsit, hogy az esetlegesen megrendelendõ alktrész megrendeléséhez legyen idejük.
Annak ellenére, hogy sok pénzt hagytam ott, elégedetten távoztam, és jövõre is ide fogom hozni az autót.
Köszönöm :toy: Kovács Monor