Várj, Szuti, nem azt mondtam, hogy cél az Elise menetteljesítményeinek kopírozása. (Egyébként volt belőle 1ZZ-FE motoros is.
) Azt próbáltam közölni, hogy attól még simán lehet igazi sportautó az új kupé, hogy a leggyengébb változata 150 ló körül lesz.
Az MX5-öt pedig arra írtam válaszként, hogy megkérdezted, ki fogja megvenni. Az MX5 is fogy rendesen, ráadásul igen jó vezetni, holott az átütő erő _mindegyik_ változatából hiányzik.
A TT-nek mennyi volt az alapverziója? 180 ló? 150? Sportautó? Az. Veszik? Igen.
Én nem is igazán fanyalgok csak szeretném ha mondjuk egy ilyen arányokkal építene autót a Toyota.
Akkor meg lenne egy hardcore sportkocsi, amit tényleg nem lehet nagy tömegben eladni... Ne kergessünk délibábokat.
Én azt mondom, hogy abból, amit erről olvasni lehet, arra lehet következtetni, hogy egy viszonylag könnyű, hátsókerekes, több teljesítmény-lépcsővel elérhető, hétköznapokban is használható, megfizethető kocsi lesz. Ismerve az amcsikat és a japánokat, pillanatok alatt rengeteg kiegészítő elérhető lesz hozzá, amivel pikk-pakk pályaképes lesz az autóka. Ha 12 mázsa körül marad a tömege, akkor lesz passzív biztonsága is, és bármelyik turbós Subaru motort meg lehet hozzá annyira húzni, hogy a 14 mázsa és 200-240 ló közötti hot hatchek ellen ne jöjjön zavarba. Rendes futóművel, fékekkel a súlypontja és a hátsókerék-hajtása miatt ebből durva pályaautó lehet.