gratula az autohoz. amivel én jártam régebben egy 16 valve asszem 1,3as motor volt de vmi 92lovas.
az egy q jó motor volt.
gondolom ez a kissebbik
én nem kapkodnék avval a szijcserével? nem csinálták meg 100ezernél? szervizkönyv, vmi infó nincs?
Egyrészt a szíjcsere 80E km.-ként dívik, másrészrõl 4E HUF nem tétel... 101E van benne, most néztem.
Amúgy a szíj ugyan nem volt repedezve, de használt minõsítést kapott, gyanítom, hogy nem volt cserélve, így meg a biztos. Ugyanezért kapott friss váltó és motorolajat is, és a féktárcsák, dobok felszabályozásra kerülvén, új betéteket is kaptak. Összes folyadék le, de azt már írtam.
Lehet, hogy elment volna még x km-t, de így nyugodtan alszom. Ez az egylioteres alapmotor. Lehetõsg szerint 1000 ccm alattit szerettünk volna, mindenféle okok miatt. Ez 38 Kw-os, az olyan 50-51 lovas lehet sacc/kb. 720 kg-s kasztnihoz. Az azé' nem rossz. Holnap viszem gumishoz és futómûveshez, mert picit balra húz, de azokkal a gumikal, nem is csodálom.... :shock: 2000. kiadású gummák, agyonrepedezett mindenütt. Egy idõsebb högyé volt amúgy...
Képek, majd a 7végén, ha kipolírozom, mert matt és homályos, mert nem metál, és azok fakulnak sajna.