Mizu az e-manage-vel Tuti?
Be van szerelve és csak egy alapprogram fut benne, ami nem csinál semmit nem állít el semmit. Tehát a gyári ECU dolgozik.
kb. 2-3 hét és akkor be lesz programozva de az is 1 délután lesz. mint a szerelés volt.
A gyári BOSCH ECU_n olyan vacak a lábkiosztás, hogy csak na. 3 db stekker van 2 db 9 lábú és 1 db 42 lábú. Ebből az egyik 9 lábúnak volt számhelyes a lábkiosztása a másiknak átlóra volt tükrözve megfordítva a 42 lábúban meg egyszerűen mintha összecserélték volna a sorokat. Megnéztük a színeket (kábelek szigetelését) és az alapján jöttünk rá erre. Mivel a színek nem csaltak és a motortérben is a leírásnak megfelelően voltak befűzve így az ECU-n kerestük vissza a megfelelő vezetékeket a színkódok alapján. A japánok a kék színt L betűvel jelölik !!! Ezt most tudtam meg. Emiatt hosszabb lett a bekötés, mint gondoltuk. Jól jött a Vivid Workshop magyar verziója is ami nekem megvan innen tudtuk meg hol van a 12V-os láb meg a ford. szám mérő jel meg melyik a földvezeték, milyen a gyújtótrafó, hány voltról kapja a gyújtást stb.
Szerencsére szinte minden olyan, mint az 1.6-os Corollában azt meg már korábban programozták így volt némi alap tapasztalat.