Az önindítóm az utóbbi időben 70-80%-os arányban volt képes beindítani a motort!
Amikor nem indított csak kattant a behúzótekercs, az indítómotor nem forgott.
Mivel az előző autómon (Corollán) is hasonló hiba volt amit sikerült megjavítani, így nekifogtam a szereléshez!
Csak nekifogni volt nehéz, maga a javítás az könnyen ment. A leszerelés nem tartott tovább 15 percnél.
Szó szerint öröm volt szétszerelni az önindítót, profi munka az egész!
Minden csatlakozás gumitömítéssel, tömítésekkel ellátva, amiken nem látszik az idő vasfoga.
A bendixen, a fogaskerék áttételen kopás nem látható, a golyóscsapágyak nem lógnak.
A kommutátor, és a bronzkefék ok.
Az akku pozitív belépő pólusának érintkezője volt elvékonyodva, amit lekoppintottam.
Egy ugyanolyan vastag vörösréz lemezből kivágtam, reszeltem, és úgy néz ki eddig jól is működik.
A gép valós 302 ezer kilométert futott, és az indításához 1 másodperc elegendő!
[a csatolmányt egy admin törölte]