[Húha ... Az azért nem a legszerencsésebb , ha pont egy nyugis , hétköznapi autózásra szánt családi autót kell eszement , benzinfaló módon pörgetni (szerintem a 4000 fölötti tartomány ennek számít , én oda csak vészhelyzetben pörgetem a motort) ahhoz , hogy menjen is :?
No , kezdjük elölről a dolgot , mielőtt belebonyolódunk a félreértések hálózatába :wink: ...
|
Palaczk, bocs a késői válaszért!
A leveledből kiemeltem azt a csekély kis részt, amivel továbbra sem értek egyet : " eszement, benzinfaló módon pörgetni.." írod, és én most is azt mondom, hogy még igazán "pörgetésnek" sem hívom, ha 4000 fölé - nem jelentősen - emeled a fordulatot gyorsításnál. Bizonyos esetekben épp a biztonságod szolgálja, szolgálhatja ez. Néhányan, köztük néha én is, kifejezeten élvezem, ha ebben a fordulatszám-tartományban vezetek. Benzinfaló mód? Az általad értelmezett szerint IGAZ! Csak a pejoratív értelemnek itt - szerintem - nincs helye. Az élvezeteket nem lehet, vagy nem szabad kizárólag forintban mérni. Mi lenne a minőségi ***ákkal, ha mindenki, aki igénybe veszi őket, akció közben az elköltött pénzére gondolna? Sok hasonló példa van. Igenis, megér az autóm annyit, hogy néha sokféleképpen élvezzem. És ez nem benzinfaló, mert átmeneti és kordában tartható, valamint nem eszement, mert igenis tudatos tevékenységet takar. Rövid távon pedig hidd el, JÓ a motornak. Pédáddal élve: ha nem lenne az, nyilván nem is tervezik hozzáértő mérnökök ezt a tartományt.
Szabad mindent csak a racionalitás szemszögéből vizsgálni? Az én válaszon a nem.
Hangsúlyozom: minden egyébben igazad van és nem is kívánok azokban veled vitatkozni! :!:
Hali:
ÁÁ