Voltak Toyoták amik csak 1 garnitúra szelepet tudtak megjegyezni. A korábbi RAV4-ek biztosan, de ha jól emléxem a rendszer bevezetésének az elején a Yarisok és Aurisok is talán...
Thomas59 esetében inkább a gumis univerzális gépe a buta, mert az az autó szerintem már tud 2 garnitúrát tárolni, ám lehet hogy ezt csak a gyári géppel lehet megoldani.
Köszi, a manual 422. oldalán a 7-3 Karbantartas fejezetben ez áll:
QAzonosító kódok regisztrálása (gumiabroncsnyomásra figyelmeztető
rendszerrel felszerelt gépjárművek)
Két kerékszett abroncsnyomás-figyelmeztető szelepének és jeladójának azo-
nosító kódjai regisztrálhatóak.
Nem szükséges regisztrálni az azonosító kódokat, amennyiben a normál ab-
roncsokat télire cseréli, amennyiben a normál és téli abroncsok azonosító
kódjait korábban regisztrálta.
Az azonosító kódok megváltoztatásához forduljon hivatalos Toyota márkake-
reskedéshez, szervizhez vagy más, megfelelő képesítéssel és felszereléssel
rendelkező szakemberhez.
🤔 meglátjuk az őszi kerékcsere mit hoz...