SOHA NE HAGYJÁTOK MAGÁRA AZ AUTÓT A SZERVÍZBEN!!!
Megtörtént eset:
Első Yarisom 15.000 km.
Szervíz: Reálszisztéma, Budaörsi úti szalon.
A kulcs leadásától számított 4 percen belül a műhelyben voltam, s nem hiszitek el:
A FÓSZERKÁM MÁR AZ OLAJAT TÖLTÖTTE BELE!
Csak amíg a daru felemel és leenged, az egy perc. Plusz le is engedték vajon?
Mivel nem akartam konkrétan vádaskodni, azzal áltam elő, hogy a szervízbe menet kátyút fogtam, megemelné e a kocsit, hogy megnézzem a felnit belülről. Gyanakvásom nem volt alaptalan, mind az olajszűrő, mind a leeresztő csavar érintetlenek voltak!
De ez még mind hagyján.
Kicseréltettem az olajat, stb. Kész a kocsi, megyek a pénztárhoz. Nézem a számlát, pollenszűrőcsere X ezer, plusz munkadíj. Na hát szóval a kocsit belülről nem is látta a szerelő, de annyit én is tudok, hogy egy-két dolgot meg kell bolygatni egy pollenszűrőcseréhez. De közük nem volt hozzá.
Ha egy Reálszisztémánál - ami ugye LEXUS-t is forgalmaz - ezt megcsinálják, mit engednek meg vajon maguknak más, kevésbé forgalmas műhelyben?
Félreértés ne essék, nem a TOYOTA-val vagyok elégedetlen, hanem a pofátlansággal.
Fenti eset közzétételével nem kívánom a hivatalos márkaszervizeket általánosítani, akinek nem inge, nem veszi magára.