Nem pszicho elemzést kértem, hanem választ kérdésekre, minden autó lehet bukta is, de itt legalább egy évtizedek óta működő szalon vállal rá fél év garit, ami alatt azért kijöhetnek a problémák, főleg, hogy valszeg még +2 év garanciát is vettek rá anno, ami nem is járhatott még le
Semmi sincs eldöntve, egyszerűen arra próbáltam választ találni, hogy amúgy egy remekül kinéző autó, amiben nincs semmi sem kipucolva eladáshoz, motor se, ahogy szokták, és amit papíron karban tartottak szépen, abban miért nézhet ki így egy ülés (itt a fórumon van-e ilyen tapasztalat). És csak az, mert sem a kormány, sem a kezelőszervek, székek alja, kárpitok, könyöklő, pedálok nem kopottak túlzottan (semmi sem új, vannak kisebb karcolások, kopások). Én egy 3 milliós autóval ennyit biztos nem szöszmötölnék, hogy átverjem a vevőt, vagy akkor már az ülést is megoldottam volna és akkor már nem is lenne eladó. Ezen kívül ennél megbízhatóbb infókat sehonnan sem fogok kapni autóról. Ha egy motort ki lehet nyírni 800km alatt, az elég gáz, az eladók sem engedhetik meg, hogy a tesztelő 5000 fölé pörgesse a hideg motort, gondolom azért sok példány fut városban is, ott nem mindig lehet ideálisan autózni egy dízellel.
Most viszont el fogok menni és kipróbálni ezt, csak hogy több tapasztalatom legyen a típusról:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_touring_sports_1_4_d-4d_active_magyar_1_tulaj_vezetett_szervi-12903822Ez flottás kocsi volt, szervizek rendszeresen megvoltak. Na, ennél jobban félek attól, hogy taposták a motort, mert céges autó, de karban volt tartva. Ebből a flottából van még 7-8 másik eladó az ország több pontján. Főleg az érdekel, hogy hogyan megy és hogyan néz ki belülről, elvileg ugyanannyi km után.