Na én is be
szólok már
Én 2 autót is a debreceni márkakereskedésben vettem, (2006 - Corolla D4D, MMT, 2008 Avensis D4D) és szervízbe is ide hordtam/hordom az autómat, az előző oldalon emlegetett hosszabb hajú munkafelvételis Tóth Imre, és én csak jókat tudok róla mondani, pedig volt mikor én is (majdnem) az agyára mentem egy-egy problémámmal. (Alapból tegeződős, nem ez volt a probléma?)
A lengéscsillapítós/kerékcsapágyas átveréshez meg csak annyit hogy nekem a 3 év lejárta után (!!) majd 100k kilométerrel az autóban vittem a szervízbe azzal hogy bármilyen kis gödörbe megyek úgy "csörög" a futómű mintha szét akarna esni. Próbaút után megrendeltek valami műanyag ***t amit cserélni kellett a féknyergekben. Csere után kb. 4k km-t bírt, újból előjött a probléma. Ekkor, immáron hivatalos gari nélkül, kompletten cserélték mind a 4 féknyerget, pedig nem hiszem h ez kötelességük lett volna. (legyen ez egy ellenpélda
)
A szerelőkkel, értékesítőkkel teljes mértékben meg voltam/vagyok elégedve, a hozzáállásukkal is, soha semmi panaszom nem volt. DE! Ha elektromos probléma van az autóval akkor már nem ajánlanám ezt a szervízt, mert bár az elektromosok értik a szakmájukat, az igényességük (ill. annak a hiánya) az pontosan 0.
1. riasztó beszerelés, még az átvétel előtt. 1 hónap múlva a befurkált tartóbilincs kilazult, beleesett a riasztó a motortérbe (no comment)
2. Ha már tudja ezt a funkciót, megcsináltattam hogy az autó lezárásakor a riasztó húzza fel az esetlegesen lehúzott ablakokat is. Szuperül meg is csinálták, de a bal első ajtókárpitba belevágtak szikével(sic!), de legalább elismerték, csere kb 1 hónap mulva mivel ekkor érkezett meg az 1 hónapos autómhoz az új ajtókárpit. Szupi, csere. Ekkor viszont a felszerelésnél a tükörháromszögben levő műanyag darab patentjeit letörték, szerencsére még az udvaron, elvitel előtt észrevettem... Ez is csere lett kb. 1 hét mulva. Ez a két tétel a szerviznek valami 120k volt, (a számla 1 példányát akkor is megkaptam mindig ha nem kellett fizetnem érte -> gariba ment) én meg marha pipa voltam.
3. Nem égett a középső féklámpám, és idióta, kereskedelemben nem kapható foglalatú izzó kell bele - uccu a szervízbe, sikeres csere, és patent törés
Hááát, komolyan mondom nem tudtam sirjak vagy röhögjek már
4. ugyanekkor: először biztosíték csere(keresgélés), de mivel az udvaron csinálta és kezdett sötétedni, az öngyujtójával nézegette a biztosítékokat, és csak néha füstölt kicsit 1-2 vezeték
. Mikor megkérdeztem hogy nem lenne-e egyszerübb kihozni egy elemlámpát, egy szót nem szólt, csak "világított" tovább
5. fényszóró beállítás: No az sem megy, mert nekem "gyárilag" jobbra, az árokba világított mind2 fényszóróm, magyarul az útból semmit nem lehetett látni. De NEM tudta beállítani, csak a magasságát a tompított fénynek. (ez is még kb 1 hetes autónál). Ezt megoldottam a garázsban a fal előtt, én tudtam az oldalra hordáson is állítani :S
Ez az emberke egy szemüveges, 40-es fickó, arra nem érdemesítettem h megjegyezzem a nevét, de a mai napig is ott dolgozik. A klímákat is ők teszik be az új Yarisokba, azt nem tudom milyen minőségben. (mármint ez a fickó
)
1 szó mint 100: Elektromos hibát kivéve a szervíz/értékesítés 5*. Autóelektromos problémákkal inkább sufnituning, azt legalább alapból tudod h nem bizti h minden jó lesz
Engem átlag minden 2. szerviz után felhív "valaki" és kikérdeznek mivel hogyan voltam megelégedve. De még nem spinyóztam be őket, de hátha kibaccák már ezt a fickót, mert ön és közveszélyes, valamint a márka szégyene