Vigyél duck tape et és wd40 et ha valami gáz lenne!
Ha rázna a gép akkor az nem az út minősége miatt lesz. Időközbeni megállásra ne nagyon számíts és kiszálni sem lehet. Ha még nem repültél akkor inkább a gép elejébe ülj ott nem ráz annyira. Ha megfogod a stewardess seggét akkor megismerheted az álcázott biztonsági őrt. Ha a gép hirtelen lefelé mutató irányváltoztatásba kezdene és jobban gyorsulna mint egy mk4 supra akkor nyugodtan kezdj el pánikolni, nem érdekes mit mond a kapitány. A pilóta fülkébe ne próbálkozz bejutni mert nem engedik majd. Én inkább folyosó mellé ülük, mert leszrom már a kilátást és unom az egész repülés témakört viszont ott ki tudom nyújtani a lábam. Ha jár kaja a gépen akkor szar lesz. Ha nem jár akkor úgyis csak szar lett volna. Ha van ingyen pia a gépen amit szintén kétlek akkor az alkoholos is ingyen van csak nem reklámozzák és általában minőségi. Ha nincs akkor sajnálom. Legyen nálad feltétlenül belezőkés és lőfegyver, valamint dióba rejtett kokain is. Enélkül nem engednek fel a gépre mert ezzel jelzed hogy te tudsz vigyázni a saját testi épségedre.
Becsekkolásnál ha nagyon nehéz a batyud akkor keress valakit aki látszólag kevés cuccal utazik és csekkoljatok be együtt akkor nem kell pluszt fizetni. Valószínűleg nem toyota gyártmányú lesz a repcsi, de ne aggódj az túl sokba kerülne a megbízhatósága miatt. Vigyél viszont egy kis 98as benzint mert ha nem tankoltak eleget a gépbe a wizzair anyagi helyzete miatt akkor ezt fel tudod majd ajánlani így 0,00000000001mp el tovább fog járni 1hajtómű.
Jó utat kívánok és köszönöm, hogy a toyotaklub fórumot választottad.