Megtörtént egy jelentős lépés a Camry restaurálásában: ki lett hegesztve a jobb első sárvédő - az volt a leginkább rozsdás, három helyen is kellett dolgozni rajta. Szépen megcsinálták - képek lesznek később.
Az első lökhárítót is szakszerűen visszarögzítették - jobboldalt le voltak törve a tartófülei, lógott, úgy volt odakötözve provizórikusan. Most ez is rendbe jött.
Kikalapálták továbbá a még anno decemberben a Camry vs. őz meccs közben behorpadt motorháztetőt is.
Ez volt zusammen 16 ezer pénz. Nem vészes
!
------------------------
Üröm az örömben, hogy most egyik első indexem sem megy. A lökhárító szerelésekor széthúzták a csatijaikat, és bár össze is dugták utána újra, mégsem mennek. Gondolom, korrózió miatti KH. És ezt persze csak akkor vettem észre, mikor hoztam volna el a kocsit, ők előtte nem ellenőrizték
... A jobboldalit sebtében összekötöztük (vezeték elvág, vége lepucol, összeköt, szigszalaggal beteker...), a balosra már nem maradt idő, mert rohannom kellett dolgozni. Majd jövő héten szerelő ismerősöm tesz föl új csatikat, úgyis viszem hozzá a kocsit műszakiztatni.