Ma délben elhoztam az autót a szokásos tavaszi leápolásból. Igazából, nincs változás, a polírozó srác szokásához híven jól dolgozott, az eredmény sem maradt el.
Külön tetszett, hogy nem is kellett mondanom, automatikusan úgy csinálta, hogy az idő (és főleg használat) közben keletkezett kis lakksérüléseket, karcokat megpolírozta, majd csak ezután ment rá wax-szal. Ismeri az igényeimet, hiszen, visszajáró vagyok már évek óta.
Az autó belseje most "csak" kis lett takarítva, kárpittisztítást nem igényelt. A szélvédő és a két első oldalablak egy újabb réteg nanobevonatot is kapott, ennek létjogosultsága engem meggyőzött az elmúlt 2 év alatt.
A
wax, ami rákerült egy igen jó minőségű, profinak mondható típus,
Wolfgang Füzion.
Már önmagában a csomagolása sem hétköznapi:
Ez már többedjére kerül az autóra, előtte volt Autoglym HD wax is, az is ugyanúgy kiváló termék, sőt, talán picit tartósabb is ennél. Mostanra (szeptemberben volt utoljára kezelve a fényezés) elfogyott a lakkról, de, igazából ritka az a kifejezetten wax termék, ami ennél jelentősen többet bírna. Persze, létezik.
Lényeg, hogy ősszel valószínűleg nanobevonatot kap az egész kasztni. Ez sokkal tovább tart. Egyszerű példával élve, olyan a két féle termék közötti különbség, mintha egy elsőosztályú testápolót használnánk a bőrünkre (wax), vagy egy hasonlóan vékony, speciális "páncélt". Árban picit a mostani felett lesz, de ez főleg azért van, mert a mester szerint a nano bevonat iszonyú munkaigényes. 3 rétegnyi utómunkát igényel. Tehát, az árkülönbséget igazából csak az élőmunka többlet adja.
Mit fizettem? 12k.
És ilyen lett:
Több kép, illetve, a beltérről készültek
ITT találhatók.