Az autó valóban full utcai.
Én úgy kalkulálok kb. 5-6 kört mennék a 20 perc alatt ( első 2 kör felvezetés, 1-2 kör erős tempo, majd 2 kör levezetés)
Ennyit ki kell bírnia, nagyon remélem.
1 kör utcai Corollával kb. 2:40 alatt van meg. (Nekem 2:39-valamennyi a rekord, ennél sokkal jobbat nem tudom, ezzel az autóval lehet-e menni.)
Viszont arra számolj, hogy:
- a gyári fékek 2-3 kör után már erősen melegszenek, az 5. körre rendesen elfogynak, kell nekik a hűtés
- az utcai gumik száraz pályán nagyon rondán fogynak, a tempós, 2:40 körüli köreim a qrvajó utcai Bridgestone ER300-as abroncsaim élét egy 20 perces menet alatt szépen zabálták, saccra egy éves utcai használatnak megfelelő terhelést kaptak az első gumik élei a húzós kanyarokban
Tehát vagy óvatosan hajtasz, olyan 2:55 körüli köröket próbálsz belőni, és akkor bírja a technika, vagy határon autózol, de akkor egy napra 1x20 perc alatt szerintem ki is végzed a kocsit.