robi, csonakmotor
Megszolgált, az igaz, de nem ez indítja a motort, csak az elektronikát kelti éltre. 10,2V-tal nem is lehetne indítózni.
Azóta beszéltem 2 Toyota kereskedéssel és csak gyári van hozzá 99eFt-ért (mondták ezt alvázszámra keresve). Ezért keresek olsóbb lehetőséget. A baj az, hogy ez speciális akksi. Azon kívül, hogy AGM akksi, van rajta további két csatlakozó, az egyik elektromos és az akksi hőmérsekletét jelzi gondolom valami központi elektronika felé, a másik pedig valami gázelveztő csőnek van kiépítve.
A prius-szervizzel is beszélve szerintük az akksi egyértelműen kuka és pont volt bennt egy Camry, megnézte az akksit és azt mondta, hogy Lexusokban (GS) van ilyen, a Priusukban (és a hozzás hasonló hajtásláncúakban) nem ilyen van. De szerinte érdemes próbálkozni akksisoknál, mert nem lehetetlen taláni ilyet.
Nem tudom, mi történik, ha ezt a két funkciót kihagyva "sima" akksival pótolnám, így most óvatos vagyok.