Nagyon utálom, pláne este marhára zavar, :x és ált. akkor megyek a kocsival... :szemforgat:
Szerintem azért van ez így, hogy ha pl. hegynek felfelé mész, akkor ugye hátra löttyen a benzin, és kevésbé tudja az AC felszívni. Ha késõbb villanna fel a "Tankolj" lámpa, egy hegymenetnél akár leállhatna az autó menet közben. Te örülnél ennek? Vagy annak örülnél, ha a horvát autópályán villanna fel, és le is állna 50 km múlva, pedig 120km a következõ benzinkút?
Azt inkább megérteném, ha az lenne a baj, hogy "túl kevés" van benne mikor felvillan a lámpa. De a "túl sok"-at sajnos nem tudom átlátni, miért gond :hmm:
Egyszer direkt úgy tankoltam, hogy az elsõ "tankolj má" felvillanáskor be egy kútra és tele!
Gyakorlatilag még negyedig volt a tank! :shock:
Ez abszolút felesleges és idegesítõ, :x
hogy már ilyenkor világít az ikon... Rendben van amit írsz, de ennyi erõvel már féltanknál is világíthatna (mondjuk egy zöldszínû "tankolj" ikon) mert hátha háborús övezetbe mész, ahol 300km-enként van egy (mûködõ) benzinkút... :roll:
Tök felesleges, volt már pár autóm, külföldön is voltam velük, hegyre is mentem már föl, soha nem okozott problémát, hogy "késõbb" kezd világítani a dolog, mikor elkezdett világítani, keresni kellett szépen egy kutat, de nem állt le 50km után a kocsi, A Corollánál még napokig járok (járnék, mert inkább rátankolok) azzal a világító sza**al, már azon is gondolkodtam, hogy kiszedem az izzót! :x
A viccet félretéve! Ha alapvonalon van a (tehát az üresen :nana: ) a mûszer, akkor is még van egy kb. 5liter :hmm: , amivel ráérek kocsikázni, pláne pesten ahol egyik kút éri a másikat... :sunyi: