Köszönöm a gyors választ! Esetleg megírnád, hogy mire kell odafigyelni egy próba során? Hogyan tudom meg, hogy jók-e még a cellák (nem ismerem a szakzsargont)? Mik a Prius neuralgikus pontjai?
Kowee válláról leveszek egy kis munkát, típushibák amelyek nekem mind megvoltak illetve amit én eddig magara szedtem tudást:
- bal első kerékcsapágy, figyelj a morgásra, nekem megvolt
- kormány spirálkábel: ha nem működik valamelyik gomb akkor az valószínűleg cserés lesz (ebay-ről 8eFt az utángyártott)
- kis akksi, 14V körüli feszkó kell, hogy legyen, bár ez minden autónál így van, nem Prius specifikus (torque-al ellenőrizhető)
- feküdj alá, mert a tengerparti darabok rozsdásak lehetnek iszonyat módon (én belefutottam ilyenbe kereséskor) főleg a hátsó keresztstabrudat nézd meg, az sokat elárul szerintem
- ha tudsz szerzni ELM327-es bluetooth adaptert (1-2eFt, ebay) akkor egy okostelefonnal és Torque programmal tudod ellenőrizni az akksik feszültségét és belső ellenállását (kellenek hozzá a Prius-os PID-ek -> priusclub.hu, letöltések), ha jól tudom közel egyformának kell lenni az értékeknek, ha van kirívó akkor az a cella hibás lehet
Ezeken kívül az alap használtautós dolgok (törés, eredeti kulcsok, előélet stb.).