A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 406
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Egyébként, a Toyota motorban van vas a fötengelyen, hajtókarokon kívül? Meg esetleg a vezérmű. De a blokk nem alu? Meg a dugattyú is. Esetleg a gyűrű acél.
Gondolom ami nagyon kopna az Fe
A dugattyú alu ötvözet szokott lenni, a blokk+hengerfej is alu(bár a blokk lehet acél), a főtengelycsapágyak futófelülete sem acél..
Most az acélgyürű akkor puha aluhengerfalonfut? Nem tudom , csak kérdezem.Ami nagy kopásnak van kitéve az biztos kemény, persze nem csak acélötvözet lehet.
A hengerfalon van egy nikkel-szilíciumkarbid bevonat, nicasil, ami nagyon kopásálló.
És mi az erdmény? Mennyi vasat gyüjtött össze a mágnes a csavaron?
Legkozelebb csinálok fotót. Minimális szmötyi volt a régiben.
Majd elviheted a méhbe
Á, nem érdemes, olajos és veszélyes hulladéknak minősül.
Fura, vagy sem, így van. Hidegben könnyebben mozog a váltó minden irányban, nyári melegben hajlamos akadni, de - nekem - csak a 2.-3. fokozat közötti felváltásoknál, visszafelé sehol nem akad.
Akkor szvsz túl híg az olaj. Aztán fene tudja.