Eltörhet a súly nélkül is, de az egyáltalán nem általános (szerencsére), az egyszerű anyag/gyártási hibából adódik általában. Ha fent marad a súly, akkor viszont egyértelműen a súly alatti rozsdásodás az ok.
Két külön dolog, nem nagyon lehet párhuzamot vonni a kettő között.
Ez szigorúan szvsz és semennyire nem kötözködés, de:
- a tapasztalat az, hogy adott korban törik. Akkor is ha nem rozsdás. Igaz hogy nagyrészt Avensis T25 tapasztalat, de úgy tűnik hogy Corolla és CoV esetén is azonos az anyagminőség.
- a végfelhasználót nem érdekli hogy miért törik, csak az hogy a kocsi kiesik alóla.
- amikor kiesik, akkor tréler, szervíz, várakozás mire tudnak vele foglalkozni, ráadásul nem a legjobb ár-érték arányú lesz beszerezve, hanem az amihez hozzá tud gyorsan jutni. Jön a szokásos Corolla-Avensis felcserélt tengely mizéria miatti késés. A tréler is pénz, a kieső idő is pénz amit ezzel eltököl az ember.
Lehet érvelni a csere mellett és ellene is. Volt itt az a márkatárs aki a nyaralását bukta és horrorisztikus trélerköltsége is volt asszem. Ez így mínusz fél misi, ami a tengely cseréjnek az árához képest elég tetemes szerintem.