Bocsánat, de mit értünk újabb akkuknál karbantartás alatt?
Tudtommal max. desztillált (vagy ioncserélt...) vizet kell utántölteni a jelzett szinthatárokhoz. A savcsere meg mosogatás régebbi akkuknál dívott.
Szerk.: oké, látom ezt írtad
Az meg nem több, mint 5-10 perc egy akkunál
Nekem valami batár 70Ah feletti, hétszáz-valahány A "indítóáramú" Varta van a Carinában (azzal vettem, akkor sem volt új), és már a 3 éve rendesen megy hála Istennek. Itt bevált az, hogy nagyobb akkut tettek bele, mint ami "elég" lenne, mert ötven-pár Ah-s akkut is láttam neten benzines 1.6-os Carinához. Ráadásul zárt is.
Marutiban meg valami 5-6 éves noname akku van (Black Flash? Szlovén gyártmány), naponta elég sokszor indítom, "extrém" rövidtávokon használom (általában 1-2 kilométer, de 8-10 km-nél többet ritkán megy folyamatosan), és még mindig megy.
Ezért gondolom, hogy Palaczknak talán más gond is lehet, nem kizárólag az akku. Persze ha akku, akkor akku.