Annyira menetjelző fény, hogy mikor az audi a LED-jével krúzol, akkor hátul nem égnek a lámpái. Az meg milyen má'?! Oda is elő van írva a világítás lakott területen kívül, úgy tudom.
A LED-je meg úgy van megcsinálva, hogy mikor ég a xenon, akkor leveszi a LED fényerejét (dimmeli), ekkor helyzetjelző, mikor nem ég a xenon, akkor meg DRL. Ez jó is lehetne, ha égne hátul is a lámpa, mikor DRL üzemmódba megy.
Amúgy mi a fax értelme van a DRL-nek, úgy őszintén? Miért fáj neki benyomni a xenont? Én nem értettem sosem ezt a DRL-t. Ha olcsóbb az izzója, akkor is a sok halogénes izzó cseréje - pláne szakszervízben - többre jön ki, mint amennyivel megnöveli a xenon élettartamát - szerintem. Ez is csak egy plusz parasztvakítós semmire sem jó xar.