Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 481451 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Jaja

  • Elektronikai Őrült
  • Klubtag
  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 131
  • Individual Expert
TUNING
« Válasz #135 Dátum: 2007.02.15 18:54:04 »
Bár örülök, hogy a napellenzõt kiszúrtad, de nem vetted észre a cserélt mûszerfalat, kormányt, középkonzolt stb... Igazából jó 1 évig tartott, mire végeztem vele. De most már meg vagyok vele elégedve! JA, és köszi! Üdv!
Ja! :-)

David

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 127
TUNING
« Válasz #136 Dátum: 2007.02.15 18:57:01 »
Idézetet írta: "Jaja"
Bár örülök, hogy a napellenzõt kiszúrtad, de nem vetted észre a cserélt mûszerfalat, kormányt, középkonzolt stb... Igazából jó 1 évig tartott, mire végeztem vele. De most már meg vagyok vele elégedve! JA, és köszi! Üdv!


Nyugi kiszúrtam  :nagymosoly:  :10:

Szép kis munka lehetet mindent a helyére passzintani, gratula hozzá még1x.

Szerintem még lesz kérdésem ezzel kapcsolatban  :nagymosoly:
avid :toy: Fan

Jaja

  • Elektronikai Őrült
  • Klubtag
  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 131
  • Individual Expert
TUNING
« Válasz #137 Dátum: 2007.02.15 19:05:48 »
JA? Akkor megnyugodtam! Igazából ami nem is látszik, az volt a húzós. Pl: Ki kellett cserélnem az egész kormány oszlopot szervó motorostól, cakli-pakli, mert az eredeti nem volt 4 irányban mozgatható, és nekem túl messze volt valahogy a kormány. Az új Corollából érkezett az oszlop, és hogy ne legyen magányos, jött vele a multi kormány is, bár abba bele kellett nyúlnom, hogy a gyári audió-vezérlõ a kormányon az én utólag beépített Blaupunkt rádiómat vezérelje. DE ezt meg tudtam oldani, ez a szakmám. Mégegyszer köszi a gratulákat! Üdv!
Ja! :-)

David

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 127
TUNING
« Válasz #138 Dátum: 2007.02.15 19:19:09 »
Idézetet írta: "Jaja"
JA? Akkor megnyugodtam! Igazából ami nem is látszik, az volt a húzós. Pl: Ki kellett cserélnem az egész kormány oszlopot szervó motorostól, cakli-pakli, mert az eredeti nem volt 4 irányban mozgatható, és nekem túl messze volt valahogy a kormány. Az új Corollából érkezett az oszlop, és hogy ne legyen magányos, jött vele a multi kormány is, bár abba bele kellett nyúlnom, hogy a gyári audió-vezérlõ a kormányon az én utólag beépített Blaupunkt rádiómat vezérelje. DE ezt meg tudtam oldani, ez a szakmám. Mégegyszer köszi a gratulákat! Üdv!


Igazából még a szellözõ helyére berakott GPS érdekel, hogy hogy tudtad azt oda bele rakni?
Pont méret a kiskészülék, vagy ezt direkt oda tervezték?? :nagymosoly:
avid :toy: Fan

Jaja

  • Elektronikai Őrült
  • Klubtag
  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 131
  • Individual Expert
TUNING
« Válasz #139 Dátum: 2007.02.15 19:28:08 »
Ez egy közönséges Mitac Mio GPS, amit bárhol vehetsz, ésvettem egy rádió keretet, amit kicsit kifûrészeltem kicsit reszelgettem, és aztán mögé ragasztottam a GPS-t. Ennyi! azóta ott nagyon yól mükszik! Üdv!
és itt egy közelebbi kép, a régi levegõ szabályzó tekerõ gomb a bekapcsoló.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Ja! :-)

David

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 127
TUNING
« Válasz #140 Dátum: 2007.02.15 19:32:54 »
Idézetet írta: "Jaja"
Ez egy közönséges Mitac Mio GPS, amit bárhol vehetsz, ésvettem egy rádió keretet, amit kicsit kifûrészeltem kicsit reszelgettem, és aztán mögé ragasztottam a GPS-t. Ennyi! azóta ott nagyon yól mükszik! Üdv!
és itt egy közelebbi kép, a régi levegõ szabályzó tekerõ gomb a bekapcsoló.


Elektro...a szakmád?

Ha meg lehet kérdezni ez mind mennyibe van eddig? persze nem muszáj rá válaszolni :nagymosoly:

a mûszer egységen mit változtattál? mert úgy sötétebbnek hat??
avid :toy: Fan

Jaja

  • Elektronikai Őrült
  • Klubtag
  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 131
  • Individual Expert
TUNING
« Válasz #141 Dátum: 2007.02.15 19:51:04 »
Megkérlek, hogy gyere át az audio oldalra, mert igazából csak oda akartam írni más témában, de oda is feldobtam a képet, erre most már csak az a téma, viszont akkor egyszerûbb nekem válaszolni. Ide, a tuning topicba csak "benéztem, és nem bírtam megálni, hogy ne adjak 1-2 jótanácsot. Köszi!
Ja! :-)

Benedek

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 208
TUNING
« Válasz #142 Dátum: 2007.02.16 19:56:09 »
Waowhhh !! :hipnozis:
Állat a verda JAJA! Gratula hozzá!
Egy kérdés:
Ha jól látom a kis képeden a hátsó rendszámtábla fölötti takaró krómozott.(ha jól látom)
Hol tettél rá szert és mennyi volt az ára?
Ja és még annyit,hogy ezzel a kis tuninggal (sportlégszûrõ, gyertya, lambda varia) a gyorsuláson idõben mérve mennyit javult a gyári 12s. képest,
Köszi a választ  :toy:
5' - Corolla HB.  1.4 sol

Jaja

  • Elektronikai Őrült
  • Klubtag
  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 131
  • Individual Expert
TUNING
« Válasz #143 Dátum: 2007.02.17 09:37:20 »
Idézetet írta: "Benedek"
Waowhhh !! :hipnozis:
Állat a verda JAJA! Gratula hozzá!
Egy kérdés:
Ha jól látom a kis képeden a hátsó rendszámtábla fölötti takaró krómozott.(ha jól látom)
Hol tettél rá szert és mennyi volt az ára?
Ja és még annyit,hogy ezzel a kis tuninggal (sportlégszûrõ, gyertya, lambda varia) a gyorsuláson idõben mérve mennyit javult a gyári 12s. képest,
Köszi a választ  :toy:



Köszönöm Benedek az elismerõ szavakat! Sajna csak a fény esik rá így , nem krómozott. De az ötlet jó...!
A soft-tuning(mert belátom, a kipuf nélkül csak az), után elmentem beméretni, és csak a lóerõ, és nyomaték növekedés mérhetõ padon, az megvolt, amitõl persze jobban is gyorsul, de ne várj csodát! Nem hiába nem vállalják a VVT-i motorokat a tuning mûhelyek, alapjaiban is jók, keveset lehet húzni rajtuk. A lambda szondás trükk meg végül is csak a vezérlõ átverése a több benzinért. Üdv! :toy:
Ja! :-)

Jaja

  • Elektronikai Őrült
  • Klubtag
  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 131
  • Individual Expert
TUNING
« Válasz #144 Dátum: 2007.02.17 11:28:43 »
Hoppá, most látom, hogy mindent írtam, csak a kérdésre nem válaszoltam a gyorsulással kapcsolatban! Ezt sajnos profi módon nem tudtam lemérni, de egyenes úton, szélcsendes idõben kb 10.5-11mp között van.
 + 1 éjszakai látkép a kormány mögül:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Ja! :-)

Peti

  • Vendég
TUNING
« Válasz #145 Dátum: 2007.02.17 11:30:51 »
Idézetet írta: "Jaja"

A soft-tuning(mert belátom, a kipuf nélkül csak az), után elmentem beméretni, és csak a lóerõ, és nyomaték növekedés mérhetõ padon, az megvolt, amitõl persze jobban is gyorsul, de ne várj csodát! Nem hiába nem vállalják a VVT-i motorokat a tuning mûhelyek, alapjaiban is jók, keveset lehet húzni rajtuk. A lambda szondás trükk meg végül is csak a vezérlõ átverése a több benzinért. Üdv! :toy:


És ez a több benzin számokban mit jelent??? :hmm:

Jaja

  • Elektronikai Őrült
  • Klubtag
  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 131
  • Individual Expert
TUNING
« Válasz #146 Dátum: 2007.02.17 11:39:02 »
Ha mindig használnám, komoly literekbe lehetne mérni /100-on. De én az átverõs diódára tettem egy kapcsolót, és csak akkor kapcsolom be, ha pl: klímával megyek, és autópályán tólni akarom yól, vagy egy komoly önként jelenkezõ akad egy lámpánál, akit a köv lámpáig csak a tükörbõl akarok látni, de ez csak néha van. Az a helyzet, hogy kapcsoló kell rá, mert csak meleg motornál szabad bekapcsolni, különben a motorvezérlõ a sárga lámpával hálálja meg a hideg kapcsolást!  
                                                            ÜDV!
Ja! :-)

Peti

  • Vendég
TUNING
« Válasz #147 Dátum: 2007.02.17 13:04:58 »
Idézetet írta: "Jaja"
Ha mindig használnám, komoly literekbe lehetne mérni /100-on. De én az átverõs diódára tettem egy kapcsolót, és csak akkor kapcsolom be, ha pl: klímával megyek, és autópályán tólni akarom yól, vagy egy komoly önként jelenkezõ akad egy lámpánál, akit a köv lámpáig csak a tükörbõl akarok látni, de ez csak néha van. Az a helyzet, hogy kapcsoló kell rá, mert csak meleg motornál szabad bekapcsolni, különben a motorvezérlõ a sárga lámpával hálálja meg a hideg kapcsolást!  
                                                            ÜDV!


Aha, értem...
Köszi, üdv.

geri78

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
TUNING
« Válasz #148 Dátum: 2007.02.19 14:54:56 »
Sziasztok !

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Néhány éve megvan már a Corollám (1998 G6 LB 1.4 4E-FE).
Nagyon sosem akartam tuningolni az autót, de most pár dolgot szeretnék kicserélni.
Elsõ körben: direktszûrõ, gyertyák+kábelek. És már most elakadtam. Elvileg ezeket saját magam is képes lennék kicserélni. Gondoltam a minõségre próbálok rámenni (Brisk gyetyák, K&N kitt...) de már most kiderült, hogy az én típusomhoz nincs -legalabb is én még nem találtam- direktszûrõ kittet: csõ+szûrõ+hõvédõ pajzs...
Nemhogy K&N-t hanem semmilyet. Amúgy a K&N Typhoon tetszett meg, de már bármi hasonlóval is elégedett lennék. Normál sportlégszûrõ betét persze van hozzá, de én nem ezt szeretném.  
Még tuning kipufogósokhoz is (pl. Brutus) elmentem, mondván hajlíttatok velük csövet amibe beleheggesztik a kartel+a légmennyiség csatlakozóját, de nem vállalták. Többek között az érzékelõ miatt sem ami a légszûrõ házba megy bele. Azért mellékelek egy fotót hátha lesz valakinek bármilyen ötlete. Tehát ha bárki bármilyen ötletet tudna adni merre "induljak" azt nagyon megköszönöm.

Persze elmehetnék egy profi team-hez akik megoldanák az összes problémámat, de az nem lenne túl költséghatékony ugyebár...

1. kartel
2. légmennyiség mérõ
3. szenzor
Ha minden igaz... :hmm:

Elõre is köszi !!!

geri78

[a csatolmányt egy admin törölte]
eri78

gamble

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 57
TUNING
« Válasz #149 Dátum: 2007.03.08 20:05:05 »
Idézetet írta: "geri78"
Sziasztok !

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Néhány éve megvan már a Corollám (1998 G6 LB 1.4 4E-FE).
Nagyon sosem akartam tuningolni az autót, de most pár dolgot szeretnék kicserélni.
Elsõ körben: direktszûrõ, gyertyák+kábelek. És már most elakadtam. Elvileg ezeket saját magam is képes lennék kicserélni. Gondoltam a minõségre próbálok rámenni (Brisk gyetyák, K&N kitt...) de már most kiderült, hogy az én típusomhoz nincs -legalabb is én még nem találtam- direktszûrõ kittet: csõ+szûrõ+hõvédõ pajzs...
Nemhogy K&N-t hanem semmilyet. Amúgy a K&N Typhoon tetszett meg, de már bármi hasonlóval is elégedett lennék. Normál sportlégszûrõ betét persze van hozzá, de én nem ezt szeretném.  
Még tuning kipufogósokhoz is (pl. Brutus) elmentem, mondván hajlíttatok velük csövet amibe beleheggesztik a kartel+a légmennyiség csatlakozóját, de nem vállalták. Többek között az érzékelõ miatt sem ami a légszûrõ házba megy bele. Azért mellékelek egy fotót hátha lesz valakinek bármilyen ötlete. Tehát ha bárki bármilyen ötletet tudna adni merre "induljak" azt nagyon megköszönöm.

Persze elmehetnék egy profi team-hez akik megoldanák az összes problémámat, de az nem lenne túl költséghatékony ugyebár...

1. kartel
2. légmennyiség mérõ
3. szenzor
Ha minden igaz... :hmm:

Elõre is köszi !!!

geri78


A direktszûrõt simán be lehet építeni(nekem is bent van),a levegõ-hõmérséglet mérõt én simán befúrtam a gumi szívócsõbe tökéletesen mûködik