Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1384501 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3480 Dátum: 2016.05.31 19:58:22 »
nem neked...nemtommár ki floodolt kb5topikba ugyanazt, öregharcos trotter törölte...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3481 Dátum: 2016.05.31 20:12:34 »
Akkor nem fog ártani egy mennyiség ellenőrzés!
Évenként 10% veszteség általában a megengedett hűtőközeg "fogyás"!
A Toyoták ennél sokkal jobban teljesítenek!
Én idén vásároltam egy Yaris Verso-t! Bekapcsoltam a klímát, de nagyon gyengének találtam.
Elvittem ellenőrzésre és 440g helyett CSAK 170g volt benne. Feltöltés után működik rendesen!

Ezt Kyotón, v. Párizsban deklarálták?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3482 Dátum: 2016.05.31 21:18:57 »
Ezt Kyotón, v. Párizsban deklarálták?
dunaharasztin...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

official sponsor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3483 Dátum: 2016.06.01 13:22:55 »
Dinamizmusa csak akkor van, ha nem a szervizben áll ;)

Nem akarlak lebeszélni róla, mindenki azt vesz, amit akar és arra költi a pénzét, amire akarja.  :D  :flowers:

A tanácsokat megfogadva letettem a dízel Avensisről (pedig még mindig bejön  :yes:).

Mit szóltok a 2.0 benzinhez, 4-es automatával? Körülbelül 100 oldalt olvastam végig a fórumon, nem találtam róla különösebb problémát. Mennyire szereti az olajat a 2.0?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3484 Dátum: 2016.06.01 16:55:58 »
A tanácsokat megfogadva letettem a dízel Avensisről (pedig még mindig bejön  :yes:).

Mit szóltok a 2.0 benzinhez, 4-es automatával? Körülbelül 100 oldalt olvastam végig a fórumon, nem találtam róla különösebb problémát. Mennyire szereti az olajat a 2.0?
1.8 VVTi? Ha 2005 utánit veszel, akkor az olajevés se fog érinteni. 2.0 az inkább pályamotor, hajlamos kokszosodni városi használat mellett.

official sponsor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3485 Dátum: 2016.06.01 17:42:43 »
1.8 VVTi? Ha 2005 utánit veszel, akkor az olajevés se fog érinteni. 2.0 az inkább pályamotor, hajlamos kokszosodni városi használat mellett.

Napi szinten használnám pályán, ezért is döntenék a nagyobb hengerűrtartalom mellett. Benzinest még nem próbáltam, kíváncsian várom milyen lesz a dízelek után. Van valakinek infója arról esetleg, hogy mennyit foroghat pályatempónál a 2.0 benzin?

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3486 Dátum: 2016.06.01 17:52:11 »
Napi szinten használnám pályán, ezért is döntenék a nagyobb hengerűrtartalom mellett. Benzinest még nem próbáltam, kíváncsian várom milyen lesz a dízelek után. Van valakinek infója arról esetleg, hogy mennyit foroghat pályatempónál a 2.0 benzin?
Én a kéziváltósat ismerem. Az ötödikben a következőket forogja: 100-2500, 120-3000, 130-3250, 140-3500, 160-4000 és így tovább a végtelenbe...  :)
Az automatáról biztos találsz videókat a youtubeon.

official sponsor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3487 Dátum: 2016.06.01 18:06:55 »
Én a kéziváltósat ismerem. Az ötödikben a következőket forogja: 100-2500, 120-3000, 130-3250, 140-3500, 160-4000 és így tovább a végtelenbe...  :)
Az automatáról biztos találsz videókat a youtubeon.

Köszi, ez hasznos infó. A 3000 kicsit soknak tűnik így első hallásra, bíztam benne, hogy 2500 környékén megáll, de gondolom ahhoz már 2.4-es kell  :D

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3488 Dátum: 2016.06.01 18:10:01 »
Köszi, ez hasznos infó. A 3000 kicsit soknak tűnik így első hallásra, bíztam benne, hogy 2500 környékén megáll, de gondolom ahhoz már 2.4-es kell  :D
Pedig ez a maga korában és kézi ötös váltóval elég jónak ,hosszúnak számított.
Viszont a 2,4-es automata ötöse még ennél is hosszabb. Ha ez a vágy, akkor az lehet a te partnered...

official sponsor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3489 Dátum: 2016.06.01 18:14:12 »
Pedig ez a maga korában és kézi ötös váltóval elég jónak ,hosszúnak számított.
Viszont a 2,4-es automata ötöse még ennél is hosszabb. Ha ez a vágy, akkor az lehet a te partnered...

Igen, ennél csak többet forogtak a hasonló konkurensek.Igazából lehet ez is teljesen rendben van, csak így leírva tűnik magasnak.

2.4-re vevő lennék, ha van valakinek szép állapotban szóljon mindenképp  :D Gondolom lehetetlen itthon találni, nagyon keveset látok a neten.

MolTom

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3490 Dátum: 2016.06.01 22:18:05 »
Én 3-4 hónapig néztem autót.
A vágyam egy autómata-német-benzines (TFSI) volt. Maximum még a 3.0TDI-k vagy a 2.0 CR-TDI-k jöttek szóba.
Megnéztem vagy 50 autót. Az átlag magyar céges-gazdás 150ekm-nél leharcolva, ülések szakadtak, cigiszag és ciginyom stb. A németek mind 180-230000kilóméteresek, igaz az egyik 180 ezresnél szervizcímke alapján 230 ezernél volt olajcsere  :D [rohog] . És ilyenek...
Amikor a háromszázadik tesztet olvastam, akkor rájöttem, hogy nincsen problémamentes autó és motor típus.

Majd szembe jött 9 hónapja egy kereskedésben egy manuális-japán-dízel. Mint a mesében: Vezetett szervizkönyv (realszisztéma), 7 évesen 60000km !!!, hölgy tulajdonos, és végig garázsban tartott.
Lecsaptam rá, és nem bántam meg.
Volt olaj- és szűrőcsere, meg egy szoftver "buhera".

Pozitív tapasztalatok: csend és nyugalom, 140-es tempónál suttogva beszélgetek párommal. Minőségérzet, és 2.2 d-cat létére teljes hibamentesség.

Negatív tapasztalat: váltó kicsit "karcos", és néha váltáskor rugós-rezgést produkál (toyota-lexus szervizben megnyugtattak, hogy ez "mind ilyen")
Gyári ECU programmal 1400-1900 fordulat között iszonyatosan elszegényítette a keveréket a rendszer. 1.2-es ideális lambda érték helyett 1.3-1.35-öt produkált (padon méretve). Ilyenkor nagyon rezonált a motor, azt hittem ki fog esni a helyéről.

Minden működik, két hiba megoldódott, váltót megszoktam  ;) , programot átírták és a rezgés megszűnt.
Méretem egyet, 0-100  7,7-8 sec magasságában, ez nekem bőven elég.
Szóval egyelőre minden szuper, én meg happy ;)

robitrodnav

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3491 Dátum: 2016.06.02 11:23:56 »
Én is több autót végignéztem , kipróbáltam. Német gyártmányú autót szerettem volna venni de mindegyik 200 ezer km feletti volt abban az árkategóriában ami nekem megfelelt, amennyi pénzem volt.
Sok-sok fórumot , tesztet olvastam , videót néztem és arra jutottam hogy egy 2.0 wv sem jobb mint egy 2,2 d-cat.

Ezek után kezdtem el avensiseket nézegetni, keresni , kicsit meglepődtem hogy fele annyi futott kilóméterrel is olcsóbb mint egy német hasonló kategóriájú autó. A végső döntés az autókereskedésben dőlt el, egy 5-ös golf kombiból átültünk egy avensis kombiba / mentünk egy kört mindkettővel / És mosolyogva szálltunk ki a Toyotából.

Mivel Németországban élünk , sokat autópályázunk , nem akartam kis motoros autót. 130 ezer km-t futott, vezetett szervizkönyv , egy év garancia. Itt északon kereskedő /német, nem török /csak akkor ad el használt autót ha az állapota megfelelő, nem rizikóznak mert a német vevőnél nincs rosszabb. Váltófolyós , csörgő motoros , sok km. , megy kelet európába , exportra.

Most a klimám nem müködik, jövő héten van időpontom , a srácok itt a fórumon azt irták kevés a hütőközeg. Kiváncsi vagyok a német teknikerem mit mond majd. Addig nem jövök el tőle amig 6 fokot nem fúj a klima  ::)

 

official sponsor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3492 Dátum: 2016.06.02 19:03:34 »
Én is több autót végignéztem , kipróbáltam. Német gyártmányú autót szerettem volna venni de mindegyik 200 ezer km feletti volt abban az árkategóriában ami nekem megfelelt, amennyi pénzem volt.
Sok-sok fórumot , tesztet olvastam , videót néztem és arra jutottam hogy egy 2.0 wv sem jobb mint egy 2,2 d-cat.

Ezek után kezdtem el avensiseket nézegetni, keresni , kicsit meglepődtem hogy fele annyi futott kilóméterrel is olcsóbb mint egy német hasonló kategóriájú autó. A végső döntés az autókereskedésben dőlt el, egy 5-ös golf kombiból átültünk egy avensis kombiba / mentünk egy kört mindkettővel / És mosolyogva szálltunk ki a Toyotából.

Mivel Németországban élünk , sokat autópályázunk , nem akartam kis motoros autót. 130 ezer km-t futott, vezetett szervizkönyv , egy év garancia. Itt északon kereskedő /német, nem török /csak akkor ad el használt autót ha az állapota megfelelő, nem rizikóznak mert a német vevőnél nincs rosszabb.

Váltófolyós , csörgő motoros , sok km. , megy kelet európába , exportra.

Most a klimám nem müködik, jövő héten van időpontom , a srácok itt a fórumon azt irták kevés a hütőközeg. Kiváncsi vagyok a német teknikerem mit mond majd. Addig nem jövök el tőle amig 6 fokot nem fúj a klima  ::)


Miből jutottál arra a következtetésre, hogy nem jobb a 2.0 vvti, mint a D-CAT? Szerintem sokkal kevesebb hibalehetőség és kisebb javítási költség várható a benzines javára.. Abból következtetve jutottam erre, amit itt pár száz oldalon olvastam,meg persze pár Avensisessel beszélgetve  :D


official sponsor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3493 Dátum: 2016.06.02 19:17:49 »

Miből jutottál arra a következtetésre, hogy nem jobb a 2.0 vvti, mint a D-CAT? Szerintem sokkal kevesebb hibalehetőség és kisebb javítási költség várható a benzines javára.. Abból következtetve jutottam erre, amit itt pár száz oldalon olvastam,meg persze pár Avensisessel beszélgetve  :D

Bocsi, félreértettem, Volkswagent írtál  ::)

nyikita_Z

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3494 Dátum: 2016.06.02 20:12:36 »
Én 3-4 hónapig néztem autót.
A vágyam egy autómata-német-benzines (TFSI) volt. Maximum még a 3.0TDI-k vagy a 2.0 CR-TDI-k jöttek szóba.
Megnéztem vagy 50 autót. Az átlag magyar céges-gazdás 150ekm-nél leharcolva, ülések szakadtak, cigiszag és ciginyom stb. A németek mind 180-230000kilóméteresek, igaz az egyik 180 ezresnél szervizcímke alapján 230 ezernél volt olajcsere  :D [rohog] . És ilyenek...
Amikor a háromszázadik tesztet olvastam, akkor rájöttem, hogy nincsen problémamentes autó és motor típus.

Majd szembe jött 9 hónapja egy kereskedésben egy manuális-japán-dízel. Mint a mesében: Vezetett szervizkönyv (realszisztéma), 7 évesen 60000km !!!, hölgy tulajdonos, és végig garázsban tartott.
Lecsaptam rá, és nem bántam meg.
Volt olaj- és szűrőcsere, meg egy szoftver "buhera".

Pozitív tapasztalatok: csend és nyugalom, 140-es tempónál suttogva beszélgetek párommal. Minőségérzet, és 2.2 d-cat létére teljes hibamentesség.

Negatív tapasztalat: váltó kicsit "karcos", és néha váltáskor rugós-rezgést produkál (toyota-lexus szervizben megnyugtattak, hogy ez "mind ilyen")
Gyári ECU programmal 1400-1900 fordulat között iszonyatosan elszegényítette a keveréket a rendszer. 1.2-es ideális lambda érték helyett 1.3-1.35-öt produkált (padon méretve). Ilyenkor nagyon rezonált a motor, azt hittem ki fog esni a helyéről.

Minden működik, két hiba megoldódott, váltót megszoktam  ;) , programot átírták és a rezgés megszűnt.
Méretem egyet, 0-100  7,7-8 sec magasságában, ez nekem bőven elég.
Szóval egyelőre minden szuper, én meg happy ;)

 :clap: nem olyan régóta ültem át én is egy IS-be. Nyugalom és minőségérzet, egyetértek  :yes: és gyönyörű és a hátsókerékhajtás és...meg...
csak hát fél az ember ide a fórumra belépni és olvasni, mert ez ugye egy nem ajánlott D-CAT motor. Minden nap remegő lábbal ülök be és nyomok egy startot  [rohog] Van sok-sok user aki le se írja itt a kocsija hibáit csak simán megjavítattja, vannak mások akik leírják, ebből lehet tanulni, de nem érdemes feljújni. Nem bántam meg a vételt én sem. És nem érdekel hogy mi lesz majd ha ...  :cry: szeretni kell a gépet, bízni kell a japán mérnökökben, ezeknek a motoroknak a döntő többsége szerintem jól működik. Ha nem így lenne, akkor annyiért lehetne venni őket mint a mondeót...