A pillanatnyi fogyasztásod normálisan folyamatosan ugrál, alig van olyan, hogy az átlagos 7 litert mutassa. Például hidegen a motor, az első párszáz méteren simán képes 60-80 literes literes pillanatnyi fogyasztást produkálni. Előzés közben lehet, hogy 15-20 liter/100km fog vizuálisan ingerelni. De végeredményben úgyis csak az számít, hogy amikor tankolsz, akkor leosztod a beletöltött mennyiséget azzal a km mennyiséggel amit autóztál. Ha a pillanatnyi kijelzést nem szereted nézni, akkor kapcsolj át nyugodtan avg./100km-re.
UI: Ha nyitsz egy quote tag-et, akkor célszerű le is zárni /quote tag-el, különben nehezen értelmezhető a válaszod.
Köszönöm Silent a válaszodat!
Akkor beletörődök az ugrálásba és kész. Egyébként a céges C Berlingoban nem ugrál miközben tempomattal megyek. Az emelkedőt és a lejtőt látni rajta, egyébként stabil 1-2 deci mozgás sík úton.
A pillanatnyi fogyasztás figyelésével keresem az ideális fogyasztást, a fordulatszám figyelembevételével. Érzem hogy van erő az autóban, de 1500 alatt nem érzi magát jól, legalábbis ez a tapasztalatom. Az AVG most 8 litert mutat 30% város 70% M0 használattal.
Igen, brutális adatokat látok indulásnál, vagy ha odalépek, de ezzel semmi gond, valamitől mennie, és gyorsulnia kell!
Abban tud valaki tanácsot adni hogy milyen állófűtést érdemes beszerelni, vagy esetleg a vízfűtő kazánt érdemes beépíteni? Az én verdámban nincs, és hallottam hogy létezik Avensisnek ilyen verziója is.
Üdv: TG